بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش استرلینگ به حضور پوچتینو در چلسی

استرلینگ : دقیقا همان فردی است که ما احتیاج داریم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۳
استرلینگ : دقیقا همان فردی است که ما احتیاج داریم

رحیم استرلینگ، مهاجم چلسی، می‌گوید پوچتینو شخصیتی دارد که مورد احترام همه است و چنین فردی باید هدایت چلسی را برعهده داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استرلینگ تابستان گذشته از منچسترسیتی جدا شد و به چلسی پیوست تا تجربه جدیدی را در دوران فوتبالش داشته باشد.

شرایط چلسی در این فصل خوب پیش نرفت و آن‌ها نتوانستند از استعدادهایی که در این تیم بود به خوبی استفاده کنند و همین باعث شد که بسیاری معتقد باشند که جدایی این بازیکن از سیتی که بار دیگر جام قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد موفق نبوده است.

او در گفتگو با عرب نیوز درباره شرایط چلسی اظهار داشت:

«ما تیم خوبی داریم. چند بازیکنان اضافه خواهند شد و چند بازیکن جدا می‌شوند اما این شرایط خیلی زود تغییر خواهد کرد. از ابتدای این فصل نتوانستیم بهترین ترکیب ممکن را داشته باشیم اما این چالشی است که در فوتبال حرفه‌ای وجود دارد و ما به ثباتی که به دنبالش هستیم خواهیم رسید.»

استرلینگ درباره حضور مائوریسیو پوچتینو گفت:

«صحبت‌هایی از زمان حضور او در تاتنهام شنیده بودم و او دقیقا همان فردی است که ما احتیاج داریم. او رهبری و تغییر فیزیکی و ذهنی بازیکنان را با خودش به تیم می‌آورد. او شخصیتی دارد که مورد احترام همه است و چنین فردی باید هدایت چلسی را برعهده داشته باشد.»

این مهاجم 28 ساله با اشاره به وضعیت خودش اضافه کرد:

«من از نظر شخصی شرایط سختی نداشتم. به انتقادات گوش نمی‌دهم، بلکه سعی می‌کنم به تلاش کردن ادامه دهم. بلندپروازی داشتن عملکرد خوب را دارم. گاهی این لحظات سختی چیزی است که برای رفتن به مرحله بعد نیاز دارید. به همین دلیل از سوخت و انرژی بیشتر استفاده می‌کنید، من از دیدن قهرمان سیتی به عنوان تیم سابقم جلوی چشمم استفاده کردم تا پیش بروم.»

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *