بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توماس توخل همه کاره جدید بایرن مونیخ !

اختیارات بالای توخل در بایرن مونیخ

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۸
بایرن مونیخ ؛ اختیارات بالای توخل در بایرن مونیخ

مدیران بایرن مونیخ اعتماد بسیار زیادی به توماس توخل، سرمربی این تیم، دارند و برای همین برای انتخاب مدیر ورزشی عجله نخواهند کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هیاهوی پیرامون تصمیم مدیران بایرن مونیخ برای اخراج اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ همچنان در اطراف این باشگاه ادامه دارد.

اعلام این خبر درست پس از کسب جام قهرمانی بوندسلیگا که به شکلی دراماتیک به بایرن تعلق پیدا کرد باعث شد که موجی از انتقادات علیه مدیران این باشگاه به راه بیفتد و بسیاری از بازیکنان فعلی و سابق از این رفتار انتقاد کنند.

یان کریستین دریسن بلافاصله به عنوان جانشین کان انتخاب شد تا کارش را در بایرن شروع کند اما هنوز گزینه مناسبی برای پست مدیر ورزشی و جانشینی صالح حمیدزیچ انتخاب نشده است.

کیکر مدعی شده که اولی هوینس و کارل هاینس رومنیگه اعتماد بسیار زیادی به توخل دارند و این موضوع را به سایر مدیران بایرن هم انتقال داده‌اند. آن‌ها معتقد هستند که این مربی آلمانی می‌تواند بایرن را به موفقیت و بازی با سلطه بالا در زمین که این تیم در یک دهه گذشته به آن عادت داشته برساند.

این باور همچینن در بایرن وجود دارد که توخل تاثیر بزرگی روی حفظ اتحاد تیم در فصل آینده خواهد داشت. در واقع او مدیریت تیم را به درستی در دست دارد و این توانایی را به خوبی از زمان حضورش در فوتبال انگلیس یاد گرفته است.

همین شرایط باعث شده که بایرن مونیخ عجله زیادی برای انتخاب مدیر ورزشی نداشته باشد و توخل بخش زیادی از مسئولیت‌ها را بر دوش بگیرد تا به نوعی به همه کاره این تیم در تابستان پیش‌رو تبدیل شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *