بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادامه کلنجار استقلال با اسپانسر ؛ رقم جدید تعیین شد!

استقلال با همراه اول قرارداد جدیدی به ارزش 60 میلیارد تومان امضا کرد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۳
استقلال

باشگاه استقلال که با همراه اول قراردادی 160 میلیاردی داشت پس از کش و قوس ها فراوان قرارداد جدیدی به ارزش 60 میلیارد تومان تنظیم کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرارداد باشگاه استقلال با شرکت همراه اول برای قبول اسپانسری تیم فوتبال آبان ماه سال گذشته تمام شده بود، اما با نظر علی فتح‌الله‌زاده نام این شرکت همچنان روی پیراهن استقلال درج می‌شد. استقلالی‌ها که در سال 1400 و در زمان مدیریت آجورلو قراردادی 100 میلیارد تومانی به مدت یکسال با این شرکت اپراتور تلفن همراه امضا کرده بودند،‌ برای سال دوم با جدایی آجورلو توافقی نداشتند.

آجورلو قبل از برکناری از مدیریت استقلال قصد داشت مبلغ قرارداد سال دوم را به 160 میلیارد افزایش بدهد اما مدیران همراه اول نظرشان روی 120 میلیارد تومان بود که در نهایت هم با کنار رفتن آجورلو همه چیز روی هوا رفت. از این رو گفته می‌شد که استقلالی‌ها از همراه اول مبلغ 160 میلیارد طلبکار هستند که بعدا مشخص شد آنها هیچ قراردادی با این شرکت ندارند.

هفته گذشته بود که با وساطت حسین قربانزاده رییس سازمان خصوصی سازی حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال با مدیران همراه اول جلسه گذاشت و در آن نشست یک تفاهم‌نامه همکاری امضا و قرار شد تا قبل از دربی مبلغی به حساب باشگاه واریز شود. با گذشت چند روز که چنین پولی واریز نشده و باشگاه استقلال هم در بیانیه‌ای اعلام کرده برخی اعضای هیات مدیره همراه اول با پرداخت مخالفت کرده‌اند، مشخص شده ارزش قرارداد جدید آبی ها با همراه اول که هفته پیش امضا شده،‌ 60 میلیارد تومان است.

حالا مسئولان استقلال در تلاش هستند که این مبلغ را از همراه اول دریافت کنند و تا قبل از فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس بتوانند بخشی از مطالبات اعضای تیم خود را بپردازند. باید دید این امر میسر می‌شود یا خیر.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *