بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

همه برای خرید ستاره رئال مادرید صف کشیدند!

پس از پی اس جی و میلان ، آرسنال هم به جمع مشتریان آسنسیو ستاره رئال مادرید پیوست

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۲

مارکو آسنسیو که در پایان فصل از رئال مادرید جدا خواهدشد مشتریان جدی دارد و پس از پی اس جی و میلان ، حالا آرسنال هم به جذب او فکر می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرارداد آسنسیو با رئال مادرید در انتهای فصل جاری به پایان خواهد رسید و هنوز خبری از تمدید این قرارداد نیست. گفته می‎شود که این بازیکن قصد دارد از رئال مادرید جدا شود و به همین دلیل پیشنهاد ارائه شده از سوی مدیران این باشگاه را رد کرده چون معتقد است که باید فرصت بیشتری برای بازی به او داده شود.

پیش از این گفته شده بود که پاری سن ژرمن به صورت جدی مذاکراتش را با او آغاز کرده و تا حد زیادی نظرش را جلب کرده است. در چند روز گذشته میلان هم به عنوان یکی از گزینه‌های جدی به خدمت گرفتن او مطرح شد.

حالا رادیوی اسپانیایی اونداسرو اعلام کرده که آرسنال هم در حال بررسی شرایط جذب آسنسیو است و قصد دارد پیشنهادی را برای جذب او ارائه کند چون میکل آرتتا از توانایی‌های هجومی این بازیکن بسیار راضی است و علاقه زیادی به او دارد. 

اولویت رئال حفظ این ملی‌پوش اسپانیایی در ترکیب تیمش است اما نمی‌تواند تضمینی برای حضور در ترکیب اصلی به او بدهد و به همین دلیل است که آسنسیو تصمیم به ترک سانتیاگو برنابئو گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *