بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این ستاره در رئال مادرید ماندنی شد

پیشنهاد رئال مادرید به سبایوس برای تمدیدقرارداد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۸:۲۹
سبایوس ؛ پیشنهاد رئال مادرید به سبایوس برای تمدیدقرارداد

مارکا خبر از پیشنهاد رئال مادرید به دنی سبایوس برای تمدید قرارداد خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چندی پیش انتظار می‌رفت که دنی سبایوس یکی از معدود بازیکنان رئال مادرید باشد که در پایان فصل سانتیاگو برنابئو را ترک می‌کند. گفته می‌شد که او به دنبال نقش برجسته‌تری در تیم بود، اما هرگز در رئال مادرید این اتفاق نیفتاد. همین موضوع باعث شد تا چند تیم از لالیگا و سری آ خواهان جذب او شوند.

اما چیزی که چند هفته پیش غیرممکن به نظر می‌رسید اکنون در حال تبدیل شدن به واقعیت است و به گزارش مارکا، رئال مادرید پیشنهاد تمدید قرارداد را به بازیکن سابق آرسنال ارائه کرده است.

این گزارش حاکی از آن است که پیشنهاد رئال نزدیک به خواسته‌های سبایوس است اگرچه هنوز اختلاف نظرهایی وجود دارد. با این وجود باشگاه اسپانیایی نمی‌خواهد این بازیکن را به راحتی از دست دهد چرا که او در فصل 23-2022 عملکردی بسیار خوب داشت و به عنصری حیاتی در خط میانی کهکشانی‌ها تبدیل شد.

رئال در آستانه جذب جود بلینگام قرار دارد اما با این وجود نمی‌خواهد سبایوس را هم از دست بدهد به خصوص در شرایطی که لوکا مودریچ و تونی کروس به احتمال زیاد در سال 2024 سانتیاگو برنابئو را ترک خواهند کرد.

تجربه سبایوس همراه با تعهد بالای او می‌تواند برای تیم کارلو آنچلوتی در فصل آینده مفید باشد. با این حال، هنوز چیزی رسمی نشده و طرفین برای توافق نهایی نیاز به مذاکرات بیشتری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *