بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رشفورد همه جایزه ها را درو کرد + عکس

رشفورد برنده جایزه های بهترین بازیکن فصل و بهترین بازیکن سال یونایتد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۷:۳۲
رشفورد برنده جایزه های بهترین بازیکن فصل و بهترین بازیکن سال یونایتد

طی مراسمی بهترین‌های فصل 23-2022 باشگاه منچستریونایتد انتخاب شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مارکوس رشفورد به عنوان بهترین بازیکن منچستریونایتد در فصل 2022/23 انتخاب شد. او فصل درخشانی را پشت سر گذاشت و 30 بار موفق به گلزنی شد تا به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شود. ستاره خط حمله یونایتد جایزه خود را طی مراسمی که به معرفی برترین‌های فصل باشگاه اختصاص داشت دریافت کرد.

یکی از بهترین نمایش‌های رشفورد در نوکمپ مقابل بارسلونا بود. او در آن دیدار دو گل به آبی اناری‌ها زد تا موجبات حذف تیم ژاوی را فراهم کند. ستاره یونایتد با انتخاب هواداران تیم در سرتاسر دنیا به این عنوان دست یافت تا جایزه بهترین بازیکن فصل تحت عنوان سر مات بازبی را به خود اختصاص دهد.

این تنها جایزه‌ای نبود که رشفورد در مراسم امشب برنده شد. او همچنین با انتخاب بازیکنان تیم نیز جایزه بازیکن سال یونایتد شد.

آلسیا روسو، ستاره تیم زنان یونایتد نیز به عنوان بهترین بازیکن زن این فصل انتخاب شد. این مهاجم در فصل 23-2022 گل 12 گل به ثمر رساند که مهم‌ترین آن باز کردن دروازه آرسنال در امارات بود. او همچنین در جریان پیروزی 5-1 مقابل لستر به عنوان بازیکن زن یونایتد تبدیل شد که موفق به ثبت هت تریک می‌شود.

در مراسم سالیانه انتخاب بهترین‌های باشگاه یونایتد یک جایزه هم به زننده بهترین گل فصل اهدا می‌شود؛ جایزه‌ای که امسال به آنتونی رسید. او به خاطر گلی زیبایی که به بارسلونا در لیگ اروپا زد موفق به کسب این جایزه شد.

باشگاه منچستریونایتد چند هفته پیش 10 گل منتخب فصل را برای دریافت جایزه یاد شده انتخاب و از هواداران خود خواست تا به بهترین گل رای بدهند. نتایج به دست آمده حاکی از برتری مطلق آنتونی بود که 70 درصد از آرا را به خود اختصاص داد. هواداران یونایتد به خاطر اهمیت این گل که به پیروزی یونایتد مقابل بارسا انجامید به آنتونی رای دادند.

در مراسم برای اولین بار از جایزه بهترین هوادار نیز رونمایی شد؛ جایزه‌ای که به یان استرلینگ و خانواده‌اش رسید. او یکی از هواداران متعصب یونایتد بود که اوایل سال جاری در سن 57 سالگی درگذشت. یان نقش مهمی در انجمن هواداران شیاطین سرخ ایفا می‌کرد و اولین جایزه هواداران سال به نام او ثبت شد.

رشفورد برنده جایزه های بهترین بازیکن فصل و بهترین بازیکن سال یونایتد رشفورد برنده جایزه های بهترین بازیکن فصل و بهترین بازیکن سال یونایتد

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *