بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ال چولو باید سال های زیادی در مادرید بماند

انریکه سرزو : ال‌چولو تا زمانی که خودش بخواهد اینجا می‌ماند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۷:۰۴
اتلتیکو ؛ انریکه سرزو : ال‌چولو تا زمانی که خودش بخواهد اینجا می‌ماند

انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، می‌گوید امیدوار است دیه‌گو سیمئونه قراردادش را تمدید کرده و سالهای سال مربی روخی‌بلانکو باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، در مراسمی که به مناسبت بیستمین سالگرد ریاست او بر این باشگاه برگزار شده بود ابراز امیدواری کرد دیه‌گو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو، قراردادش را تمدید کند و سالهای بیشتری روی نیمکت این تیم بنشیند.

سرزو زمانی به کرسی ریاست اتلتیکو تکیه زد که باشگاه روزهای دشواری را سپری می‌کرد. او در دوران ریاستش تغییراتی اساسی ایجاد کرده و نقش مهمی در رسیدن اتلتیکومادرید به جایگاه سنتی‌اش به عنوان یکی از غولهای فوتبال اسپانیا داشت.

شکی نیست که در سالهای گذشته دیه‌گو سیمئونه یکی از کلیدهای موفقیت ورزشی اتلتیکو بوده است. از زمان پیوستن این مربی آرژانتینی اتلتیکو پای ثابت لیگ قهرمانان اروپا بوده و فصل بعد هم به عنوان یکی از نمایندگان اسپانیا در چمپیونزلیگ به میدان می‌رود.

رئیس اتلتیکومادرید درباره سیمئونه گفت:

” دیه‌‌گو وقتی به تیم پیوست که اصلا شرایط خوبی نداشتیم. سال 2011 بود و خوش‌شانس بودیم که با او آشنا شدیم. دیه‌گو در ایتالیا و آرژانتین مربی‌گری کرده بود. استخدام او در آن سال برای ما مثل قمار بود ولی ما این ریسک را پذیرفتیم چون کاملا مطمئن بودیم سیمئونه مربی بزرگی می‌شود و کارش را عالی انجام می‌دهد”.

سرزو در ادامه ابراز امیدواری کرد سیمئونه قراردادش را تمدید کند. او در این باره گفت:

” ال‌چولو تا زمانی که خودش بخواهد اینجا می‌ماند. هر وقت که خودش تصمیم به رفتن بگیرد از اتلتیکو خواهد رفت. من امیدوارم او سال‌های سال مربی ما باشد، حداقل 10 سال دیگر”.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *