بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

راز آمادگی بدنی بالای رونالدو، مسی و بنزما ؛ این غذاست + عکس

جلبک دریایی غذای سالم و مقوی برای رنالدو، مسی و بنزما

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۶:۵۳
رونالدو ؛ جلبک دریایی غذای سالم و مقوی برای رنالدو، مسی و بنزما

یکی از رازهای سلامتی و قدرت کریستیانو، لئو مسی و کریم بنزما حتی در 35 سالگی و بالاتر، رژیم غذایی خوب و متفاوت آنهاست. نقطه مشترک رژیم غذایی این سه بازیکن استفاده از یک ماده غذایی خاص است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مشخص است که فوتبالیست های بزرگ باید بسیار مراقب رژیم غذایی خود باشند و یک رژیم غذایی خاص بین لئو مسی، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما مشترک است. روزنامه اسلوبودنا دالماچیا نوشته است که آنها رژیم غذایی ویژه ای دارند که کمک می کند حتی پس از سی سالگی در بالاترین سطح قرار داشته باشند.

سه برنده توپ طلا هنوز در سطح بالایی بازی می کنند، البته آنها قبلاً به سنی رسیده اند که بسیاری از فوتبالیست ها در آن بازنشسته می شوند. تغذیه در فوتبال مدرن از اهمیت بالایی برخوردار است و این را رونالدو، مسی و بنزما به بهترین نحو نشان داده اند.

اَبَر غذاها در رختکن‌ تیم های ورزشی در سرتاسر جهان رایج شده‌اند و اساساً به محصولاتی اطلاق می‌شوند که دارای مواد مغذی مهمی هستند. یکی که تمام معیارهای مورد نیاز بازیکنان فوتبال را برآورده می‌کند، جلبک دریایی است که اخیراً شاهد افزایش مصرف جلبک ایالات متحده برای کمک به تمیز نگه داشتن اقیانوس ها هستیم، اما همچنین دارای پروتئین هفت برابر بیشتر از گوشت، ماهی و سبزیجات است.

آنها همچنین حاوی ویتامین‌های A، B1، B2، C، D، E و همچنین کلسیم، آهن، فیبر و پتاسیم هستند، بنابراین بازیکنان را برای مسابقات و تمرین پر انرژی نگه می دارد. علاوه بر این، متابولیسم را تسریع کرده و در نهایت به کاهش وزن کمک می کند و این که کالری ندارد نیز یک مزیت بزرگ است.

سرآشپز اسپانیایی آلبرتو ماستروماتئو، که سرآشپز خصوصی هر سه فوتبالیست بوده، مردم را به خوردن جلبک دریایی به خاطر فواید مختلف آن برای سلامتی تشویق می کند:

«جلبک‌ها دارای ارزش غذایی زیادی هستند. با مقدار کمی، پروتئین های گیاهی زیادی دریافت می کنید که بدن حتی بهتر از پروتئین های حیوانی آن را سنتز می کند.»

او ادامه داد:

«من به شدت به قدرت غذایی استثنایی جلبک ها اعتقاد دارم زیرا آنها منبع اسیدهای چرب غیراشباع امگا 3 و سایر چربی های سالم و همچنین ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها هستند. به همین دلیل است که من تقریباً در تمام وعده های غذایی خود از این نوع غذا استفاده می کنم.»

رونالدو ؛ جلبک دریایی غذای سالم و مقوی برای رنالدو، مسی و بنزمارونالدو ؛ جلبک دریایی غذای سالم و مقوی برای رنالدو، مسی و بنزما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *