بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره های پیکان هدف نقل و انتقالاتی تیم های بزرگ

سامان فلاح، امیر شبانی و غلام ثابت ایمانی در آستانه خروج از پیکان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۶:۵۹
پیکان ؛ سامان فلاح، امیر شبانی و غلام ثابت ایمانی در آستانه خروج از پیکان

مجتبی حسینی در این فصل با جمع‌آوری بازیکنان جوان، اکنون آن‌ها را در قامت ستاره بازار نقل و انتقالات می‌بیند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیکان در این فصل توانست با بودجه‌ای محدود نسبت به خیلی از تیم‌های لیگ برتری، خیلی زودتر جواز بقای خود را به دست بیاورد. خودروسازان البته با تفکرات ویژه مجتبی حسینی موفق شدند در این فصل نیز در نقش باشگاهی بازیکن ساز ظاهر شوند تا از این حیث به دنبال درآمدزایی باشند.

این تیم که پیش از این و در فصل گذشته علیرضا کوشکی و محمد خدابنده‌لو را در نقش ستاره جوان نقل و انتقالات تابستانی به فروش رسانده‌ بودند، اکنون نیز چند بازیکن خود را در بورس نقل و انتقالات می‌بینند.

بعد از سامان فلاح که بحث زیادی درباره آینده‌اش در فصل پیش شکل گرفته، اکنون این تیم امیر شبانی دیگر مدافع میانی جوان خود را نیز موردتوجه دیگر باشگاه‌ها می‌بیند.

مدافع میانی ۲۴ ساله پیکان که توانسته در این فصل با عملکردی موفق اعتماد مجتبی حسینی را کاملا جلب کند، احتمالا دیگر بازیکنی باشد که در صورت توافق باشگاه‌های خواهانش با پیکان، این تیم را ترک کند.

پیکان در ادامه مسیر فروش بازیکن اکنون غلام ثابت ایمانی هافبک جوان تیمش را نیز با توجه به مشتریانی که می‌بیند به فروش می‌رساند تا از این جهت مجتبی حسینی به عنوان مربی‌ای موفق در مسیر بازیکن سازی و درآمدزایی لقب گیرد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , لیگ برتر
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *