بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیم لژیونر ایرانی فارسی زبان شد! + عکس

پورتو در پوستر آقای گلی مهدی طارمی از زبان فارسی نیز استفاده کرد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۰:۲۱

باشگاه پورتو به مناسبت آقای گلی مهدی طارمی پوستری را طراحی کرد که در آن از کلمات فارسی هم استفاده کرد و نوشت : بهترین گلزنان!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی بهترین سال فوتبالی خود را در پورتو پشت سر گذاشت و علی‌رغم اینکه نتوانست مثل فصل گذشته قهرمانی در لیگ برتر پرتغال را کسب کند، اما موفق شد برای دومین بار در این رقابت‌ها به عنوان آقای گلی برسد و کفش طلا را به دست بیاورد. ستاره ایرانی پورتو و آقای گل سابق لیگ برتر خلیج فارس ، سه سال قبل هم در همین مقطع عنوان آقای گلی لیگ پرتغال را به‌طور مشترک با دو بازیکن دیگر به دست آورد، این بار در فصل ۲۳-۲۰۲۲ توانست به تنهایی با زدن ۲۲ گل به این مهم برسد و اتفاق تاریخی را به‌عنوان یک لژیونر به دست بیاورد و این شانس را دارد با درخشش در لیگ برتر پرتغال راهی باشگاه بزرگ‌تری شود. طارمی در فصل اخیر فقط یک بازی را به خاطر محرومیت از دست داد و در ۳۳ مسابقه دیگر لیگ برتر پرتغال به میدان رفت که توانست ۲۲ گل بزند و ۷ پاس گل بدهد تا موثرترین بازیکن تیمش شود و با تقدیر ویژه این باشگاه در پایان فصل مواجه شود.

باشگاه پورتو به مناسبت آقای گلی مهدی طارمی، پوستر ویژه‌ای با انتشار تصاویر شادی گل‌های جذاب این ستاره ایرانی طراحی کرده و با سه زبان پرتغالی، انگلیسی و فارسی، بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال را معرفی نموده و از این بازیکن به خاطر درخشش در فصل ۲۳-۲۰۲۲ تقدیر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *