بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره پرسپولیسی با لباس آبی قهرمانی را جشن گرفت! + عکس

صادق محرمی مداقع سابق پرسپولیس برای پنجمین فصل متوالی قهرمان لیگ کاواسی شد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۰:۱۵

صادق محرمی مداقع سابق پرسپولیس برای پنجمین فصل متوالی قهرمان لیگ کرواسی شد و با لباس آبی دیناموزاگرب این قهرمانی را جشن گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قهرمانی‌های صادق محرمی برای هفتمین سال پیاپی ادامه پیدا کرد و او توانست به رکوردی دست پیدا کند که هیچ لژیونر ایرانی به آن نرسیده بود و پس از تجربه کسب جام به همراه پرسپولیس، حالا پنج فصل متوالی است با یک رنگ پیراهن متفاوت از رنگ قرمز، جشن می‌گیرد. محرمی که حضورش در ترکیب دیناموزاگرب یکی در میان یا مقطعی بود، در ۶ هفته پایانی لیگ یک کرواسی شرایط کاملا متفاوتی با تغییر سرمربی در این تیم تجربه کرد و همواره بازیکن ثابت بود که در نهایت هم جام را بالای سر بُرد و به دوازدهمین جام در دوران ورزشی خود دست یافت. این مدافع ملی‌پوش که در دوران حضورش در پرسپولیس دو قهرمانی در لیگ برتر و دو سوپر جام به دست آورده بود، در دیناموزاگرب نیز توانست به همین روند ادامه دهد و برای پنجمین فصل پیاپی در لیگ یک کرواسی به قهرمانی دست یابد و در مجموع، هشتمین جام را با این باشگاه کسب کند.

این بازیکن سابق پرسپولیس پس از کسب جام با این تیم، ۵ فصل متوالی است که با پیراهن آبی‌رنگ دیناموزاگرب قهرمانی را به دست می‌آورد و در جشن قهرمانی شرکت می‌کند؛ رنگی که دیگر با آن غریبه نیست و پس از پنج سال با آن آشنا شده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *