بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین واکنش ستاره سرخپوشان به شایعات جدایی

یان زومر : هنوز دو سال دیگر قرارداد دارم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۴۵
بایرن ؛ یان زومر : هنوز دو سال دیگر قرارداد دارم

یان زومر، دروازه‌بان بایرن مونیخ نسبت به آینده خود در این باشگاه خوش‌بین است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دروازه‌بان تیم ملی سوییس در فصل نقل و انتقالات زمستانی به بایرن پیوست، چون پای مانوئل نویر موقع اسکی کردن در تعطیلات شکسته بود. به این ترتیب، زومر آمد تا جای خالی نویر را درون دروازه بایرن پر کند.

با این حال، گفته می‌شود با بهبود نویر و بازگشت او به فهرست بایرن مونیخ، این دروازه‌بان آلمانی به طور خودکار در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت و زومر نیمکت‌نشین خواهد شد. حتی این خبر منتشر شد که زومر با مدیران تیم توافق کرده، در صورت بازگشت نویر به او اجازه جدایی دهند.

هم‌چنین در روزهای اخیر این شایعه وجود داشت که تیم‌های متعددی در اروپا خواهان زومر هستند. از والنسیا، ویارئال و لستر به عنوان جدی‌ترین مشتریان این سنگربان بایرن یاد می‌شد.

مونیخی‌ها برای خرید او از مونشن گلادباخ هشت میلیون یورو پرداختند و احتمالا برای فروش او رقمی نزدیک به این مبلغ را درخواست خواهند کرد. جذب یک سنگربان باثبات با این رقم کم، برای خیلی از باشگاه‌های اروپایی جذاب است و بنابراین زومر پیشنهاد کم ندارد.

با همه این‌ها، خود زومر به ماندن در بایرن مونیخ خوش‌بین است. این دروازه‌بان 34 ساله گفت:

«هنوز دو سال دیگر قرارداد دارم، مدت زیادی هم نیست که اینجا هستم. ولی در حال حاضر نگران این چیزها نیستم.»

با توجه به این که یورو نزدیک است، منطقی است که زومر بخواهد در ترکیب ثابت قرار بگیرد تا شانس حضور درون دروازه تیم ملی سوییس را داشته باشد.

او نمی‌تواند روی نیمکت بایرن بنشیند ولی رقبایش، گرگور کوبل در دورتموند و یوناس اوملین در گلادباخ بازیکن ثابت باشند. بنابراین، اگر او قصد ترک بایرن را نداشته باشد، احتمالا آماده مبارزه با نویر برای حضور در ترکیب اصلی خواهد بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *