بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عذرخواهی کاپیتان یوونتوس پس از باخت به میلان

بونوچی : من غمگین، متاسف و ناامید هستم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۲۹
یوونتوس ؛ بونوچی : من غمگین، متاسف و ناامید هستم

لئوناردو بونوچی، کاپیتان یوونتوس، پس از شکست خانگی برابر میلان و از دست رفتن رؤیای حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد از هواداران عذرخواهی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوونتوس شانس اندکی داشت تا در فصل جاری بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد، ولی این شانس با شکست خانگی شب گذشته برابر میلان از دست رفت.

یووه با یک گل باخت و با توجه به کسر 10 امتیاز از این تیم به دلایل غیرورزشی، حالا باید برای کسب سهمیه لیگ اروپا بازی آخر خود را ببرد و در انتظار لغزش رم و آتالانتا بماند.

لئو بونوچی، کاپیتان یووه، در پایان بازی بسیار ناراحت بود و به هواداران برای اعتراضاتشان حق داد:

«مشکلات غیرورزشی و بیرون زمین به ما بسیار ضربه زد. من کاپیتان تیم هستم و تا 2024 نیز قرارداد دارم. با شزنی هم موافقم که برخی تصمیمات فنی نیز به ضرر ما تمام شد. البته این وظیفه من نیست که بگویم یوونتوس باید چه مسیری را طی کند، افرادی هستند که مسئول انجام این کار هستند. ما باید به میدان برویم و همه چیزمان را برای پیروزی بدهیم. شما نمی‌توانید دو سال در یوونتوس بدون بردن جام ادامه دهید و این بزرگترین حسرت است. یک‌سری مسائل باعث شد تا یووه را بی‌اعتبار کنیم.»

بونوچی ادامه داد:

«گروه خوبی از بازیکنان در یوونتوس حضور دارند که طبعا برخی می‌مانند و برخی می‌روند. من غمگین، متاسف و ناامید هستم. این چند فصل اخیر ما در حد و اندازه‌های نام و اعتبار یوونتوس نبوده‌ایم. امسال ما با مشکلاتی در داخل و خارج از زمین مواجه شدیم که قبلا تجربه نکرده بودیم. فصل سختی برای من بود، ولی سعی کردم سهم خودم را ادا کنم. گاهی اوقات موفق می‌شدم، گاهی اوقات نه. کاپیتانی یوونتوس افتخار بزرگی است و همه باید بدانند وقتی برای این باشگاه بازی می‌کنند، نباید برای اهداف حداقلی بجنگند. یوونتوس همیشه باید قهرمان ایتالیا شود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *