بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

غیبت ستاره آبی پوشان در جشن قهرمانی دلیل عجیبی داشت! + عکس

نیمار در جشن قهرمانی پاری سن ژرمن به دلیل حضور در مسابقات فرمول یک شرکت نکرد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۵

نیمار در جشن قهرمانی پاری سن ژرمن غایب بود چون در مسابقات فرمول یک شرکت کرد و با تام هالند بازیگر نقش مرد عنکبوتی دیدار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حاشیه رقابت‌های اتومبیلرانی گراندپری موناکو 2023 در کنار ستاره‌های این ورزش حضور دو ستاره از دنیای فوتبال و سینما نگاه‌‌های زیادی را به خود جلب کرده بود. نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، و تام هالند، بازیگر نقش اسپایدرمن، در مقابل دوربین‌ها قرار گرفتند تا بخش زیادی از توجه رسانه‌ای به آنها معطوف شود. اما حضور نیمار در موناکو به این علت خبرساز شد که او در جریان قهرمانی پی‌اس‌جی در لیگ یک فرانسه و جشنی که هم‌تیمی‌هایش برگزار کردند حضور نداشت. او در عین حال در شهر موناکو دیده شد تا رقابت‌های فرمول یک که در این شهر برگزار می‌شود را از نزدیک تماشا کند.

نیمار

وقتی پاری سن ژرمن با گل لیونل مسی در دیدار مقابل استراسبورگ قهرمانی‌اش را قطعی کرد، نیمار برای تبریک به یک پست اینستاگرامی اکتفا کرد و این اقدام او برخی از هواداران پی‌اس‌جی را عصبانی کرد. عصبانیت هواداران این تیم وقتی بیشتر شد که نیمار امروز در حاشیه گراندپری موناکو در مقابل دوربین شبکه اسکای درباره علت حضورش در این مسابقات گفت:

“مقاومت کردن در مقابل جذابیت فرمول یک غیرممکن است”.

این در حالی است که شایعات زیادی درباره ترک پاری سن ژرمن توسط نیمار در تابستان امسال وجود دارد و در روزهای گذشته بیشتر گمانه‌زنی‌ها حول انتقال او به منچستریونایتد بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *