بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمدید قرارداد با یک اتفاق تلخ به تعویق افتاد!

تعویق جلسه تمدید قرارداد با مجتبی حسینی به دلیل درگذشت مادر مدیرعامل پیکان

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۲

به دلیل درگذشت مادر حمید عباسی مدیرعامل باشگاه پیکان ، جلسه مذاکره با مجتبی حسینی سرمربی این تیم برای تمدید قرارداد به تعویق افتاد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از اولین باشگاه‌های لیگ برتری که برای تمدید قرارداد سرمربی خود اقدام کرده، پیکان است. خودروسازان که در فصل گذشته لیگ برتر پایین ترین میانگین سنی را در بین همه تیم‌ها داشتند و در نهایت با بقا در مسابقات و کسب رتبه یازدهم عملکرد نسبتا مناسبی برجای گذاشتند، به دنبال تمدید قرارداد با سرمربی خود هستند. در این خصوص مسئولان باشگاه پیکان هفته گذشته جلسه‌ای را با مجتبی حسینی برای حصول توافق برگزار کردند و قرار شد در هفته جاری جلسه دیگری انجام شود تا در صورت توافق نهایی قرارداد جدید به امضای طرفین برسد.

جلسه دوم پیکانی‌ها با مجتبی حسینی اما به دلیل یک اتفاق تلخ به تعویق افتاده است؛ درگذشت مادر حمید عباسی مدیرعامل باشگاه پیکان سبب خروج او از تهران شده و به همین خاطر قرار است جلسه مهم برای تمدید قرارداد این سرمربی طی روزهای آینده برگزار شود. این در حالی است که شایعاتی درباره پیشنهاد برخی تیم‌های لیگ برتری به حسینی نیز شنیده می‌شود اما اینطور که از شرایط برمی‌آید این سرمربی باتجربه و مدیران باشگاه پیکان تمایل به ادامه همکاری دارند. هرچند که باید منتظر توافق نهایی و عقد قرارداد جدید باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *