بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهاجم تیم ملی آقای گل کافا شد + عکس

رضا میرزاییان مهاجم تیم جوانان آقای گل کافا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۹:۴۷
تیم جوانان ؛ رضا میرزاییان مهاجم تیم جوانان آقای گل کافا

رضا میرزاییان، مهاجم تیم جوانان ایران با 6 گل آقای گل تورنمنت کافا شد و جایزه ویژه ای را از مدیران برگزاری این تورنمنت دریافت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم جوانان ایران بعد از آنکه نتوانست با پیروزی در یک چهارم نهایی جام ملت ها به جام جهانی جوانان صعود کند، این بار با هدایت علی دوستی مهر برای شرکت در تورنمنت کافا راهی شهر دوشنبه شد. جدال ایران با تیم های میزبان، افغانستان، ترکمنستان و ازبکستان 3 پیروزی و یک شکست را به همراه داشت و در پایان تیم جوانان ایران با مقام دومی این بازی ها دست پیدا کرد. تنها شکست ایران در این رقابت ها در مصاف با ازبکستان بود.

رضا میرزاییان مهاجم تیم جوانان ایران با 6 گل به عنوان بهترین گلزن این مسابقات را از آن خود کرد و جایزه ویژه ای را به رسم یاد بود از مدیران برگزاری تورنمنت کافا دریافت کرد.

تیم جوانان ایران بعد از عدم حضور در مسابقات جام جهانی 2023 حالا باید خود را برای مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا در سال 2024 آماده کند. دوره بعدی مسابقات نهایی جام ملت های آسیا و جام جهانی جوانان هم در سال 2025 برگزار می شود.

جالب است بدانید رضا میرزاییان آقای گل تورنمنت کافا محصول آکادمی کیا است. او این فصل به همراه تیم جوانان کیا در مسابقات لیگ برتر جوانان تهران آقای گل شد. او فصل گذشته همین عنوان را در مسابقات نوجوانان تهران به دست آورد و در تیم بزرگسالان کیا هم بازی می کند.

آکادمی کیا که چند سالی است، در رده فوتبال پایه کار خود را آغاز کرده در سال های اخیر سهمیه جالب توجهی را در تیم های ملی پایه به خود اختصاص داده است و پیش بینی می شود، به زودی شاهد حضور پر رنگ بازیکنان آکادمی کیا در تیم های لیگ برتری باشیم.

تیم جوانان ؛ رضا میرزاییان مهاجم تیم جوانان آقای گل کافا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *