بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جدایی قطعی اسپالتی از ناپولی ؛ سرمربی قهرمان می رود

دی‌لورنتیس : اسپالتی خودش خواست برود

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۷:۲۷
اسپالتی ؛ دی‌لورنتیس : اسپالتی خودش خواست برود

آنتونی دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی سرانجام جدایی لوچانو اسپالتی را تایید کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتونی دی‌لورنتیس با اعلام اینکه لوچانو اسپالتی بعد از فتح اسکودتو درخواست یک سال استراحت کرده است از انتخاب سرمربی جدید برای ناپولی خبر داد.

سرمربی ناپولی بعد از کسب سومین قهرمانی تاریخ سری آ به صورت غیرمستقیم از جدایی خود خبر داده بود. او اما تاکید کرده بود که باشگاه اید این خبر را رسما اعلام کند.

گزینه تمدید یک فصل دیگر در قرارداد اسپالتی دیده می شود اما او خیلی قبل تر درخواست جدایی خود را به باشگاه اعلام کرده بود. آنتونی دی‌لورنتیس در گفت و گویی که فوتبال ایتالیا محتوای آن را منتشر کرده با تایید جدایی سرمربی ناپولی تاکید کرد که او یک مرد آزاد است و می تواند هر تصمیمی بگیرد.

دی‌لورنتیس در این مورد گفت:

“او پیش من آمد و گفت تمام تلاشم را در این مدت کردم و ترجیح می دهم یک سال استراحت کنم. در چنین شرایطی شما چه کار می کنید؟ آیا می توانید مخالفت کنید؟ او کمک زیادی به ما کرد که بابت آن خیلی ممنونیم. اکنون بهتر است او کاری را انجام دهد که دوست دارد.”

او با تمجید اسپالتی گفت:

“اسپالتی مربی بزرگی برای این بچه ها بود. مربیان به دو دسته تقسیم می شوند؛ گروهی که می خواهند بازار نقل و انتقالات را کنترل کنند و گروهی که به مربیگری می پردازند. ما ابزار خوبی در اختیار اسپالتی قرار دادیم و او به بازیکنان کمک کرد تا پیشرفت کنند. بسیاری از چهره های کمتر شناخته شده از جمله کیم مین جائه و کوارتسخلیا با درخشش در ناپولی ستاره هایی مشهور تبدیل شدند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *