بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ورژن مخوف 2024 ؛ رئال فصل بعد ترسناک است!

درصورت پیوستن بیلنگام و امباپه به رئال مادرید یک تیم کهکشانی قدرتمند را خواهیم دید

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۳

رئال مادرید امیدوار است با به خدمت گرفتن جود بلینگام و کیلیان امباپه در 2024 علاوه بر تضمین آینده باشگاه تیمی کهکشانی را آماده کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کیلیان امباپه ملی‌پوش فرانسوی بندی در قراردادش با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن دارد که به او اجازه می‌دهد تابستان آینده به صورت رایگان پایتخت فرانسه را ترک کند. انتظار می‌رود کیلیان امباپه پس از پایان قراردادش از جمع پاریسی‌ها جدا شود و رئال مادرید تیم بعدی او باشد. امباپه ۲۴ ساله تنها یک سال پیش قراردادی ۳ ساله با پاری‌سن‌ژرمن امضا کرد، اما فصل آخر این قرارداد اختیاری است. بنابراین مهاجم فرانسوی می‌تواند تابستان آینده پایتخت این کشور را به صورت رایگان ترک کند و رئال هم احتمالاً مقصد اوست. همانطور که نشریه «اکیپ» گزارش داده، امباپه علاقه چندانی به تمدید قراردادش ندارد. این می‌تواند پاری‌سن‌ژرمن را مجبور کند با این بازیکن برای قرارداد دیگری مذاکره کند یا او را تابستان همین امسال بفروشد، اگرچه هردو این گزینه‌ها دشوار خواهد بود.

امباپه به جای کریم ؛

برای اکثر باشگاه‌های مطرح اروپایی جمع‌آوری پول نقد برای جذب امباپه در تابستان امسال سخت است؛ حتی رئال مادرید ! همچنین جای سؤآل است که آیا تیم کارلو آنچلوتی واقعاً باید امباپه را فوراً جذب کند یا این که کریم بنزما همچنان عملکرد مناسب و ثابتی دارند. بنزمای ۳۵ ساله در این فصل ۳۰ گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده و انتظار می‌رود قرارداد جدید و یک ساله امضا کند که تا ژوئن ۲۰۲۴ او را در برنابئو نگه می‌دارد. این یعنی تا زمانی که امباپه در دسترس باشد، بنزما در رئال می‌ماند. این احتمال وجود دارد که امباپه جانشین بلندمدت کریم بنزما باشد.

بلینگام می‌آید ؛

اگر رئال مادرید برای جذب امباپه تا تابستان آینده صبر کند، بودجه نقل‌وانتقالات آن‌ها برای جذب جود بلینگام آزاد می‌شود. ملی‌پوش ۱۹ ساله انگلیسی پس از تأثیرگذاری در ترکیب دورتموند، به‌عنوان یکی از بهترین هافبک‌های جهان شناخته می‌شود. بعد از این که فرصت طلایی برای قهرمانی بوندس‌لیگا برای بلینگام و یارانش در روز شنبه از دست رفت، این بازیکن انگلیسی از قهرمانی در بوندسلیگا محروم شد. تیم او باید ماینتس را شکست می‌داد، اما دورتموند در این دیدار به نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۲-۲ نرسید تا بایرن‌مونیخ یازدهمین قهرمانی متوالی‌اش را جشن بگیرد.

بلینگام یک کودتای بزرگ برای رئال خواهد بود، چرا که لوکا مودریچ در آستانه پایان دوران درخشان خودش در مادرید است. خط هافبک پیر رئال مادرید در شکست اخیر ۴-۰ این تیم در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی مشخص بود و مودریچ ۳۷ ساله در کنار تونی کروس ۳۳ ساله در تلاش برای حفظ سرعت تیم بودند.

ترکیب کهکشانی ؛

اما اگر رئال بتواند بلینگام را جذب کند، مسلماً هیجان‌انگیزترین و جوان‌ترین خط هافبک اروپا را خواهد داشت. آن‌ها پیش از این دو هافبک جوان فرانسوی یعنی اورلین شوامنی ۲۳ ساله و ادواردو کاماوینگای ۲۰ ساله را به تیم‌شان اضافه کرده‌اند که البته نفر دوم در پست دفاع چپ هم بازی می‌کند. فدریکو والورده، وینیسیوس جونیور و رودریگو هنوز در ترکیب رئال هستند و برای تکمیل خط حمله می‌توانند کنار امباپه بازی کند. در همین حال ادر میلیتائو و داوید آلابا به همکاری‌شان در خط میانی رئال ادامه خواهند داد.

دفاع چپ از نگرانی‌های رئال است و آنتونیو رودیگر معمولاً این پست را پر می‌کند. دنی کارواخال ۳۱ سال دارد و برای مدتی دیگر هم گزینه اول تیم برای دفاع راست خواهد بود. در حالی که همین مورد را درباره یک دروازه‌بان کلاس جهانی مثل تیبو کورتوا هم می‌توان گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *