بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهارات پرسپولیسی سابق ؛ کسی قهرمانی استقلال را زیر سوال برد؟

ربیع خواه : پارسال که استقلال قهرمان شد هیچکس از پرسپولیس قهرمانی را زیر سوال نبرد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۰

محسن ربیع خواه بازیکن سابق پرسپولیس درباره قهرمانی سرخپوشان در این فصل لیگ برتر گفت : پرسپولیس لایق قهرمانی بوده و باید به آن احترام گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن ربیع‌خواه بازیکن سابق پرسپولیس گفت:

فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. من خودم خیلی به ندرت بازی‌های فوتبال را پیش‌بینی می‌کنم و دربی فینال جام حذفی هم مطمئن هستم خیلی نفسگیر می‌شود.

محسن ربیع‌خواه در تعداد بالایی از مسابقاتی که برای سرخپوشان پایتخت به میدان رفته‌است چه در لیگ قهرمانان آسیا و چه مسابقات داخلی ایران عملکرد قابل قبولی داشت. او چهار قهرمانی در لیگ‌های شانزدهم، هفدهم، هجدهم و نوزدهم را با پرسپولیس تجربه کرد. ربیع خواه یک قهرمانی جام حذفی و سه سوپرجام را نیز همراه این تیم جشن گرفت. دیروز به بهانه قهرمانی سرخپوشان در لیگ بیست و دوم با محسن ربیع خواه تماس گرفتیم. او در حالی با ما هم کلام شد که در شهر مقدس مشهد به سر می‌برد.

پرسپولیس قهرمان شد اما رقیبان مدعی شدند استحقاق بیشتری نیسبت به این تیم داشتند. نظر تو در این رابطه چیست؟

شکی در شایستگی پرسپولیس نیست و این تیم با لیاقت عنوان قهرمانی را کسب کرد. البته سپاهان اصفهان هم تیم خوبی بود که در مقطعی از فصل ۴ امتیاز هم درصدر جدول فاصله گرفت اما به تعلل خودش باخت. سپاهان زمانی قهرمانی را از دست داد که در خانه نتوانست ملوان انزلی را شکست دهد.

در مورد تیم سابق خودت پرسپولیس چه طور؟ صحبت خاصی ندارید؟

پرسپولیس در سال جدید همه مسابقات خود را برده است. هفته‌های متوالی در بازی‌های خارج از خانه پیروز شده و دربی را برده است. این نتایج و بازی‌ها جای سئوال باقی نمی‌گذارد.

زمان برانکو هم رقیبان زمزمه می‌کردند که قهرمانی شما به وزیر ورزش مرتبط است و …؟

بله، زمان برانکو و موقعی که ما هم بودیم این صحبت‌ها مطرح می‌شد که پایه و اساسی نداشت. همان حرف‌ها باعث می‌شد بچه‌های پرسپولیس با انگیزه و انرژی بیشتری برای قهرمانی تلاش کنند. من یک مثال ساده بزنم که پارسال استقلال با شایستگی قهرمان شد. آیا از پرسپولیس کسی صحبتی کرد تا آن قهرمانی را زیر سئوال ببرد؟ نه! پس امسال هم که پرسپولیس با لیاقت به عنوان قهرمانی رسیده باید به آن احترام گذاشت.

بهترین فوتبال لیگ بیست و دوم را کدام تیم انجام داد؟

بدون تعصب می‌گویم پرسپولیس بهترین و شیک ترین فوتبال را ارائه داد. عنوان بهترین خط دفاع متعلق به پرسپولیس بود که فقط ۱۳ گل خورد و در بخش تهاجمی‌هم این تیم فوتبالی مالکانه، هجومی‌و تماشاگر پسند ارائه داد. البته کتمان نمی‌شود کرد که سپاهان و استقلال هم فوتبال خوبی انجام دادند اما در بزنگاه امتیازاز دست دادند و به قهرمانی نرسیدند. شاید تفاوت پرسپولیس قهرمان با دو تیم دیگر همین تمرکز بالا و از دست ندادن امتیاز در شرایط حساس آخر فصل بود.

استقلال، نساجی را شکست داد و پرسپولیس هم با برتری مقابل تیم هوادار به فینال جام حذفی رسید. دربی شماره ۱۰۱ را چگونه پیش بینی می‌کنی؟

فوتبال قابل پیش بینی نیست. من خودم خیلی به ندرت بازی‌های فوتبال را پیش بینی می‌کنم و این بازی هم مطمئن هستم خیلی نفسگیر می‌شود.

این بازی حذفی است و مساوی ندارد. فکر می‌کنی سرنوشت فینال جام حذفی به ضربات پنالتی بکشد؟

فکر نمی‌کنم بازی فینال حذفی و این دربی به پنالتی کشیده شود. بازی در همان وقت قانونی ۹۰ دقیقه به اتمام می‌رسد و امیدوارم پرسپولیس بتواند دبل کرده و پس از قهرمانی لیگ برتر، قهرمانی جام حذفی را نیز کسب کرده و دل هواداران پرشمار خودش را شاد کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *