بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره پرسپولیس برای تیم گل محمدی

بهادر عبدی :‌ پرسپولیس بهترین بازی فصل خود را مقابل هوادار انجام داد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۷
بهادر عبدی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

بهادر عبدی پیشکسوت پرسپولیس گفت : پرسپولیس مقابل هوادار یکی از هوشمندانه‌ترین و باکیفیت‌ترین بازی‌های خودش را در این فصل ارائه کرد و هوادار امسال تیمی قدرتمند و قابل احترام بود که توانسته بود در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را در لیگ برتر شکست بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهادر عبدی پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت:

پرسپولیس مقابل هوادار یکی از هوشمندانه‌ترین و باکیفیت‌ترین بازی‌های خودش را در این فصل ارائه کرد. هوادار امسال تیمی قدرتمند و قابل احترام بود که توانسته بود در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را در لیگ برتر شکست بدهد. مشخص بود پرسپولیس سعی دارد کار را در ۹۰ دقیقه کار را تمام کند تا این بازی به دیداری فرسایشی تبدیل نشود.

وی ادامه داد:

سرخ‌پوشان در آغاز بازی طوفانی نشان دادند و خیلی زود هم به گل‌های اول و دوم رسیدند و برای تمام دقایق بازی برنامه داشتند. البته بعد از گل دوم پرسپولیس فشار را کمتر کرد و بازی را به کنترل خودش درآورد. بعد از آن بود که داور خیلی تلاش کرد تا هوادار به بازی برگردد و دو پنالتی واقعاً خنده‌دار را به ضرر پرسپولیس گرفت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تقابل با استقلال در فینال جام حذفی عنوان کرد:

رفتار و عملکرد فنی که در سال جدید از یحیی گل‌محمدی در مربیگری رویت شده، بهترین نسخه‌اش بوده است. گل‌محمدی تمام تمرکزش را برای موفقیت گذاشته، از مصاحبه‌های حاشیه‌ساز دوری کرده و در ۲ ماه سال جدید فقط ۳ بار در کنفرانس‌ها حضور یافته است. سال‌های قبل گل‌محمدی خیلی زود به هم می‌ریخت و عصبانی می‌شد، اما الان تمام خودش را برای پرسپولیس خرج کرده است.

عبدی تصریح کرد:

او بسیار دقیق محاسبه کرده که بعد از ۹۰ دقیقه دیدار فینال جام حذفی قرار است چه اتفاق خوبی برای پرسپولیس بیافتد. به طور حتم پرسپولیس با داشتن بازیکنان باکیفیت در دیدار فینال جام حذفی مقابل استقلال یک بازی هوشمندانه و بابرنامه را انجام خواهد داد.

کارشناس فوتبال در خصوص اینکه استقلالی‌ها درخواست کرده‌اند تا داور فینال جام حذفی خارجی باشد، تصریح کرد:

استقلالی‌ها نظرشان محترم و ۲-۳ ماه است که درباره داوری حرف می‌زنند. ولی جالب است در فاصله ۲۴ ساعت، در دیدار‌های نیمه نهایی جام حذفی، داوران ۲ پنالتی ۱۰۰ درصد به سود نساجی مقابل استقلال اعلام نکردند و دو پنالتی کاملاً اشتباه را به ضرر پرسپولیس گرفتند. تمامی اظهارات در مورد اشتباهات داوری فرافکنی است و منحرف کردن ذهن مخاطب و فوتبالی‌هاست که در روز‌های نزدیک به فینال بیشتر هم خواهد شد. داور دو پنالتی خنده‌دار به ضرر پرسپولیس اعلام کرد و اصلاً مشکوک نبود. ولی با این حال پرسپولیس در نهایت تیم قدرتمند هوادار و داور بازی را شکست داد.

عبدی در پایان خاطرنشان کرد:

بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس فقط تمرکزشان را برای حضور پرقدرت در جام حذفی گذاشته‌اند و اهمیتی به اظهارات حاشیه‌ساز نمی‌دهند. امیدوارم هر تیمی که شایسته است بتواند بدون اتفاقات داوری نتیجه بگیرد. با این حال استقلال هم این فصل تیم خوبی به ویژه در خط حمله داشت و بهترین آمار لیگ برتر را به دست آورد. تمام تیم‌ها می‌آیند و می‌روند، فقط استقلال و پرسپولیس هستند که پرچم فوتبال ایران را بالا نگه می‌دارند. امیدوارم یک دیدار جذاب و شرافتمندانه در فینال جام حذفی بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *