بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار جدی اسطوره استقلال به مدیران آبی + عکس

مهدی پاشازاده : در مورد ماندن یا رفتن ریکاردو ساپینتو فقط باید منافع باشگاه در نظر گرفته بشود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۹:۳۵
مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال گفت : نباید در مورد ماندن یا رفتن ریکاردو ساپینتو کسی نظر بدهد و فقط باید منافع باشگاه در نظر گرفته شود و باشگاه ابتدا باید بداند چقدر بودجه دارد و آیا می‌تواند او را حفظ کند و خواسته‌های او چیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال درباره حضور‌ استقلال در فینال جام حذفی فوتبال اظهار داشت:

استقلال در بازی‌های اخیر لیگ برتر و جام حذفی نشان داد هدفش رسیدن به عنوان قهرمانی در جام حذفی است و از قبل هم مشخص بود که استقلال و پرسپولیس به دیدار نهایی خواهند رسید. استقلال در بازی آخر لیگ ۷ گل به تراکتور زد و در مرحله نیمه نهایی با ۴ گل از سد نساجی گذشت تا نشان دهد عزم خودش را جزم کرده تا در فینال مقابل پرسپولیس هم بهترین نتیجه را بگیرد و قهرمانی را از آن خود کند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان استقلال انگیزه زیادی برای قهرمانی در جام حذفی دارند، عنوان کرد:

با اینکه روحیه بازیکنان استقلال خیلی بالاست، اما دربی، دربی است و قواعدش کاملاً با بازی‌های دیگر فرق می‌کند. دربی همیشه حساس بوده و این دیدار شرایط خاص خودش را دارد. به طور حتم بازی دو تیم بزرگ کشورمان باید مسابقه‌ای زیبا و دیدنی باشد، اما در فوتبال ایران، زمانی که یک بازی حساس می‌شود از جذابیت و کیفتش کاسته خواهد شد، چون هواداران منطق فوتبال را نگاه نمی‌کنند و برای کسب نتیجه عالی تیم محبوبشان، به باشگاه، کادر فنی و بازیکنان فشار زیادی می‌آوردند. به خاطر همین فشار، کادر فنی سعی می‌کند تا هرطور شده در اولین راهکار، دفاعی بازی کنند تا گل نخورند.

کاپیتان پیشین استقلال ادامه داد:

بازیکنان حواس‌شان را بیشتر جمع می‌کنند تا ابتدا گل نخورند و برای کنترل بازی، خیلی کمتر حمله می‌کنند. از جایی که طرفداران و رسانه‌ها برای نباختن خیلی غیرمنطقی به هر دو تیم فشار می‌آورند، مربیان تاکتیک و سیستم تدافعی را در دستور خود قرار می‌دهند و بر همین اساس بالطبع کیفیت بازی هم کم می‌شود.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا باید در فینال جام حذفی از داور خارجی استفاده شود، تصریح کرد:

اصلأ نباید به اینجا برسیم که تیمی بگوید باید برای بازی حساس داور خارجی بیاورند، مطرح کردن این مباحث هم خوب نیست. مسلماً استقلال خیلی ضرر کرده و برای رسیدن به حق‌شان غیرمنطقی هم نمی‌گویند. دوره ما هم همیشه برای قضاوت دیدار دربی داور خارجی می‌آوردند و این موضوع کیفیت داوران خودمان را زیر سوال می‌برد. اگر قرار باشد یک داور خارجی بیایید، علیرضا فغانی را بیاورند. هیچ تیمی هم اعتراض ندارد چون او سرمایه داوری ایران است و حرف و حدیثی پیش نمی‌آید.

پیشکسوت استقلال درباره تمدید قرارداد ساپینتو تاکید کرد:

نباید در مورد ماندن یا رفتن ریکاردو ساپینتو کسی نظر بدهد و فقط باید منافع باشگاه در نظر گرفته شود. باشگاه ابتدا باید بداند چقدر بودجه دارد و آیا می‌تواند او را حفظ کند و خواسته‌های او چیست؟ همچنین هدف باشگاه چیست؟ نباید من نوعی نظر بدهم که ساپینتو برود یا بماند. نهایتا باشگاه باید درباره سرمربی‌اش تصمیم بگیرد. قائدتاً رفتارهای ساپینتو اتفاقات خوبی برای تیم نبوده چون تمرکز کادرفنی، بازیکنان و باشگاه را به هم می‌ریخت. اعتراضات متعدد و برخی از رفتارهای ساپینتو در لب خط برای هر مربی پیش آمده است، اما قطعاً رفتار غیرحرفه‌ای او زیاد بوده است. 

پاشازاده در پایان خاطرنشان کرد:

از لحاظ اخلاقی باز هم باید باشگاه تصمیم بگیرد و همه جوانب را در نظر بگیرد و چیزی که به صلاح است انجام شود. از باشگاه و هواداران درخواست دارم که احساساتی نشوند و تحت تاثیر اخبار کذب قرار نگیرند و به راحتی نظر ندهند. تمامی عوامل باشگاه استقلال باید جلسه بگذارند، همه جوانب در نظر گرفته شود تا یک تصمیم درست اتخاذ گردد. سپس در مورد همه مسائل باشگاه به صورت شفاف به طرفداران اطلاع‌رسانی کنند.

مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *