بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ملی پوشان پرسپولیس برای اردوی جدید مشخص شدند + جزئیات

ملی پوشان پرسپولیس برای اردوی جدید مشخص شدند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۴
تیم ملی ؛ ملی پوشان پرسپولیس برای اردوی جدید مشخص شدند

۷ بازیکن پرسپولیس، در لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران حضور خواهند داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چهارشنبه بازی آخر این فصل فوتبال ایران برگزار خواهد شد و پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت و پس از آن هم قرار است از ۱۴ خرداد ماه اردوی جدید تیم ملی برای حضور در تورنمنت کافا آغاز شود و ملی پوشان دعوت شده به این اردو باید خودشان را به کادرفنی تیم ملی معرفی کنند. پرسپولیس یکی از تیم هایی است که طی چند سال گذشته بیشترین نماینده را در تیم ملی داشت و در جام جهانی هم ۴ بازیکن این تیم حضور داشتند.

در آخرین اردوی تیم ملی نفراتی مثل بیرانوند،امیری،سرلک و ترابی حاضر بودند و در دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا هم به میدان رفتند. با توجه به قهرمانی پرسپولیس در این فصل و درخشش ستاره های این تیم در رقابت های لیگ برتر، چند بازیکن دیگر از پرسپولیس هم قرار است برای اردوی جدید دعوت شوند و پرسپولیس باز هم بیشترین نماینده را در اردوی پیش روی تیم ملی خواهد داشت.

بازیکنانی مثل بیرانوند، ترابی، امیری و سرلک مطابق انتظار و مثل اردوی قبلی دوباره به دعوت خواهند شد. همچنین مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی هم ۳ بازیکنی هستند که قرار است در اردوی جدید تیم دعوت شوند. این ۳ بازیکن در بازی های اخیر پرسپولیس بسیار خوب بازی کردند و امیرقلعه نویی هم تصمیم گرفت مزد زحمات آن ها را با دعوت به تیم بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *