بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره پرسپولیس برای تیم گل محمدی

حمید درخشان : بازیکنان پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر از نظر روحی و روانی آماده دیدار فینال هستند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۲
حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس گفت : سرخ پوشان امسال شرایط آرمانی و مناسبی پیدا کرده‌اند و پس از قهرمانی در لیگ برتر از نظر روحی و روانی آماده دیدار فینال هستند و مسابقه فینال هم که بازی خاصی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره برتری تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل هوادار اظهار داشت:

پرسپولیس در دیدار با هوادار از ابتدا بازی خوبی را ارائه کرد و خیلی زود به دو گل دست یافت که نشان داد کار سختی مقابل این تیم نخواهد داشت. پرسپولیس شناخت زیادی از نقاط ضعف هوادار پیدا کرده بود و مو‌قعیت‌های زیادی روی دروازه این تیم به وجود آورد. اگر پرسپولیس از فرصت‌هایش بهتر استفاده می‌کرد با نتیجه پرگلی این دیدار را به اتمام می‌رساند. پرسپولیس در ادامه هم بازی را خیلی خوب کنترل کرد و توانست سربلند به فینال جام حذفی صعود کند.

وی در مورد رسیدن پرسپولیس به فینال جام حذفی عنوان کرد:

سرخ پوشان امسال شرایط آرمانی و مناسبی پیدا کرده‌اند و پس از قهرمانی در لیگ برتر از نظر روحی و روانی آماده دیدار فینال هستند. مسابقه فینال هم که بازی خاصی است؛ ضمن اینکه دربی همیشه حساس بوده، به دلیل اینکه هیچکدام از دو تیم استقلال و پرسپولیس نمی‌خواهند بازنده باشند. از قبل هم هیچ کس نمی‌تواند نتیجه دربی را پیش‌بینی کند، چون این بازی شرایط خاص خودش را دارد. هر تیمی که نفراتش در دربی از لحاظ جسمانی و روحی و روانی بهتر و آماده باشد، برنده خواهد شد.

کارشناس فوتبال در خصوص انتخاب داور فینال جام حذفی تصریح کرد:

در این فصل مسابقات لیگ برتر داوران فوتبال ایران بدون امکانات و با وجود برخی از کمبودها تاحدودی عملکرد و قضاوت‌های مناسبی داشتند. به طور حتم یکی از داوران خوب کشورمان هم می‌تواند فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس را به بهترین شکل ممکن و بدون هیچ اشتباهی سوت بزند.

درخشان در پاسخ به این سوال که چرا به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید انتخاب نشد، خاطرنشان کرد:

چرا من سرمربی تیم امید نشدم را نباید از من بپرسید، از آن کسانی که تصمیم گرفتند باید پرسید. من هم مثل هر ایرانی که فوتبال ایران را دوست دارد، دعا می‌کنم که تیم امید موفق باشد و به المپیک صعود کند. باید برنامه‌ریزی خوبی برای موفقیت داشته باشند و همه دست‌اندرکاران فوتبال تلاش کنند تا در رقابت‌های پیش‌رو بتواند موفق باشند. چون موفقیت در دستان خودشان است و دست کسی دیگر نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *