بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام خاص اسطوره پرسپولیس برای تیم یحیی گل محمدی + عکس

فرشاد پیوس : پرسپولیس قهرمان هر سه جام خواهد شد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۲۱
فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس گفت : من قبلاً هم گفته بودم پرسپولیس امسال هر دو جام و به دنبال آن سوپرجام را فتح می‌کند و قهرمان هر سه تورنمنت خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس در خصوص صعود پرسپولیس به فینال جام حذفی اظهار داشت:

بازی سختی مقابل هوادار رقم خورد ولی پرسپولیس با مدیریت خوبش روی بازی توانست هم زود به گل برسد و هم برتری خودش را حفظ کند. خدا را شکر خطر محرومیت بازیکنان مشکل خاصی ایجاد نکرد و تیم با شایستگی به فینال صعود کرد و با این روند تیم مطمئنم قهرمان خواهد شد.

وی در مورد تقابل فینال دو تیم هم عنوان کرد:

استقلال تیم خوب و حریف قابل احترامی است و قصد کری خوانی ندارم ولی خب وضعیت پرسپولیس به مراتب بهتر است و اگر اتفاقات فوتبالی نتیجه دیگری رقم نزند در شرایط عادی پرسپولیس برنده بازی در وقت قانونی خواهد بود. من قبلاً هم گفته بودم پرسپولیس امسال هر دو جام و به دنبال آن سوپرجام را فتح می‌کند و قهرمان هر سه تورنمنت خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت استقلال هم توضیح داد:

استقلال تیم خوبی است و خط حمله خوبی دارد و در چند بازی اخیر خودش هم نتایج قابل قبولی کسب کرد ولی دربی قبلی باعث می‌شود آنها با استرس وارد زمین شوند و همین موضوع کار پرسپولیس را راحت می‌کند. ضمن اینکه میانه زمین در اختیار پرسپولیس است و نفرات بهتری در این نقطه دارد که به خوبی باعث می‌شود وسط زمین را کنترل کند.

پیوس در رابطه با اعتراض استقلال به داوری ها و درخواست استخدام داور خارجی گفت:

داورهای خوبی در فوتبال کشورمان داریم و جذب داور خارجی پول دور ریختن است. به نظرم اعتراض به داوری یک بهانه شده است که باخت ها را گردن آن بیاندازیم ولی با این حال برای اینکه حرف و حدیثی پیش نیاید من هم پیشنهاد می‌کنم داور خارجی جذب شود و آنوقت امیدوارم دیگر بعد از بازی شاهد اعتراض های این شکلی نباشیم.

فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *