بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مخالفت استقلال با پرسپولیس ؛ فینال همان چهارشنبه!

استقلال با درخواست پرسپولیس مبنی بر تغییر زمان فینال جام حذفی مخالفت کرد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۳

پرسپولیس درخواست کرده بود که فینال جام حذفی مقابل استقلال با یک روز تاخیر برگزار شود اما آبی پوشان پایتخت با این درخواست مخالفت کرده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در جلسه تعیین زمان برگزاری دیدار نهایی جام حذفی استقلال به عنوان میزبان این دیدار مشخص شد و تنها مزیت میزبانی این دیدار استفاده از رختکن و نیمکت تیم میزبان است و نکته دیگر اینکه این ریکاردو ساپینتو است که در ابتدای بازی باید به سراغ یحیی گل محمدی برود و با هم عکس یادگاری بگیرند.

گفته می شود باشگاه پرسپولیس در نامه ای به سازمان لیگ خواستار برگزاری این بازی در روز پنج شنبه شده است تا استراحت بیشتری برای این بازی داشته باشد. از آنجایی که تاریخ این بازی تثبیت و به باشگاه استقلال ابلاغ شده حالا هر گونه جابجایی باید با نظر باشگاه استقلال باشد. بر اساس اخبار رسیده از اردوی آبی ها آنها موافق تغییر زمان این بازی نیستند. به زعم استقلالی ها اگر چه آنها یک روز نسبت به پرسپولیس برای دیدار نهایی بیشتر استراحت می کنند اما پرسپولیس هم یک روز بیشتر نسبت به استقلال برای بازی نیمه نهایی استراحت کرده است.

به طور حتم در فوتبال حرفه ای و با توجه به پیشرفت علم ریکاوری این موضوع نمی تواند به تیمی آسیب بزند و در نتیجه بازی تاثیر گذار باشد و در لیگ برتر گاهی بازی ها به فاصله 5 روز 5 روز برگزار می شده، در حالی که فاصله زمانی دیدار پرسپولیس با هوادار تا استقلال 6 روز است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *