بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انگلیس نه ؛ ستاره رئال مادرید به فرانسه می رود!

آسنسیو می خواهد رئال مادرید را ترک کند و جدی ترین پیشنهاد از سمت پاری سن ژرمن ارائه شده است

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۱

مارکو آسنسیو که در پایان فصل رئال مادرید را ترک می کند در حال مذاکره با پاری سن ژرمن است تا فصل بعد پیراهن تیم فرانسوی را به تن کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرارداد آسنسیو با باشگاه رئال مادرید در انتهای فصل جاری به پایان خواهد رسید و قرارداد جدیدی بین دو طرف امضا نشده است. مذاکرات برای ادامه حضور او در سانتیاگو برنابئو از چند ماه قبل آغاز شده بود اما گفته می‌شد که این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش از شرایط و پیشنهاد ارائه شده راضی نیستند. در حالی که رئال مادرید سعی داشت این ستاره اسپانیایی را در تیمش حفظ کند، مذاکرات در چند روز گذشته به بن بست رسید و مدیران این باشگاه به مدیر برنامه او اعلام کردند که پیشنهاد دیگری ارائه نخواهند کرد. روز گذشته بعضی از رسانه‌های انگلیسی از پیشنهاد جذاب استون ویلا برای جذب آسنسیو خبر داده و مدعی شده بودند که او قصد دارد فصل آینده را در لیگ برتر انگلیس سپری کند.

اما حالا ESPN مدعی شده که پاری سن ژرمن است که توانسته این ستاره رئال مادرید را وسوسه کند و مذاکرات با این باشگاه به خوبی ادامه دارد و شانس حضور او در پارک دو پرنس در فصل آینده خیلی زیاد است.

گفته می‌شود مذاکرات وارد فاز نهایی شده و رابطه خوب ژرژ مندس، مدیر برنامه آسنسیو، با لوئیز کامپوس به عنوان مدیر ورزشی پی اس جی نقشی کلیدی در این مذاکرات داشته‌اند و احتمال این که او را فصل آینده با پیراهن این باشگاه فرانسوی ببینیم بسیار زیاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *