بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دفاع منتخب فصل در سودای ترک ایران!

مصاحبه رامین رضائیان نشان از تصمیم او برای ترک لیگ ایران و لژیونرشدن دارد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۸
رامین رضائیان

رامین رضائیان که بعنوان برترین مدافع راست فصل انتخاب شد در مصاحبه خود حرفی از تمدید با سپاهان نزد و ظاهراً تصمیم دارد لیگ ایران را ترک کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رامین رضائیان در کنار پیام نیازمند دو بازیکنی بودند که پس از پیروزی سپاهان مقابل مس کرمان در ورزشگاه باهنر کرمان با وجود ازدحامی که مقابل اتوبوس سپاهانی‌ها بود، مقابل خبرنگاران ایستادند و به سوالات آنها پاسخ دادند. صحبت‌های هر دو مهره کلیدی سپاهان در این فصل بوی جدایی می‌داد، اما در این میان موضوع رامین رضائیان بحث برانگیز است.سپاهانی‌ها از ابتدای فصل هم می‌دانستند که پیام نیازمند با قراردادی قرضی از پورتیموننس به اردوی تیم ملحق شده و با پایان فصل راه جدایی در پیش خواهد گرفت، اما درباره رضائیان موضوع متفاوت است و این بازیکن در ابتدای فصل با عقد قراردادی دو ساله به اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی اضافه شد.

با این حال رامین رضائیان وقتی ابهامات را درباره ادامه حضورش در سپاهان زیاد کرد که در مصاحبه خود پس از پیروزی برابر مس کرمان، ضمن تبریک به پرسپولیس و نپذیرفتن این نکته که به این تیم در مسیر قهرمانی کمک شده، عدم قهرمانی تیمش را به خاطر غفلت مقابل ملوان عنوان کرد و اینطور درباره سپاهان صحبت کرد:

«تیم باید بداند نقطه ضعف‌هایش چیست. به امید خدا بروند برای سال بعد یک تیم قوی، آنطوری که می‌خواهند شکل بدهند، تا قهرمان بشوند. نمی‌شود که شما سه چهار سال مدام لحظات حساس کم بیاورید!.»

بلافاصله پس از این جملات خبرنگاری از رامین رضائیان پرسید که در سپاهان می‌ماند یا خیر، که او در واکنش به این سوال گفت:

«دوست دارم این را به هواداران خوب سپاهان بگویم، که در سالی که گذشت برای شخص رامین رضائیان سنگ تمام گذاشتند. همه جوره کنارم بودند. در یکسالی که در شهر خوب اصفهان بودم، شاید 5 بار از خانه‌ام بیرون نرفتم. تمرکز کرده بودم روی فوتبالم، تا بهترین عملکرد را داشته باشم. به خاطر اینکه خیلی چیزها را می‌خواستم در فوتبال ثابت کنم. حتی من اول فصل پیشنهادی از قطر داشتم که قراردادم با سپاهان 20 درصد آن پیشنهاد هم نبود. اصلا قابل مقایسه نبود. ولی با جان و دل به سپاهان آمدم و می‌خواستم سنگ تمام بگذارم و خیلی چیزها را ثابت کنم، اما اتفاقاتی افتاد که آخر بازی (دیدار برابر مس کرمان) به یاد نایب قهرمانی با پرسپولیس افتادم. هواداران در آن روز تیم را تشویق کردند و سال‌های بعد مدام قهرمان شدند. امروز هم به هواداران خوب سپاهان تبریک می‌گویم که آخر بازی تیم‌شان را تشویق کردند. من مطمئنم با این هواداران روزهای بسیار خوبی در انتظار سپاهان است.»

همان خبرنگار پس از این صحبت‌های رامین رضائیان بار دیگر این سوال را مطرح کرد که آیا در سپاهان می‌ماند یا خیر، که او گفت:

«نمی‌‍دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد. من در فوتبالم یاد گرفته‌ام روزی که فصل فوتبالی آغاز می‌شود، با جان و دل برای تیمی که عضو آن هستم بازی کنم. امسال یکی از سال‌هایی بود که خیلی تمرکز کردم و خیلی سختی کشیدم. دوست داشتم با تمام وجودم برای این تیم بازی کنم تا شرمنده آنها نشوم. اگر بدی‌ای یا چیزی از من دیدند، من را ببخشند.»

خبرنگار دیگری بین حرف‌های رامین رضائیان در این لحظه آمد و از او پرسید که آیا در حال خداحافظی با هواداران سپاهان هستی، که او به این سوال اینطور پاسخ داد:

«صحبت‌هایم مربوط به آخر فصل است و دوست دارم درباره فصلی که گذشت صحبت کنم. می‌خواهم بگویم این تیم یکی از بهترین تیم‌های ایران بود و چیزی از ارزش‌هایش کم نشد که قهرمان نشد. فوتبال همین است.»

همانطور که در جریان جزئیات این مصاحبه مهم قرار گرفتید که در روز پایانی مسابقات لیگ برتر به دلیل قهرمانی پرسپولیس خیلی به چشم نیامد، رامین رضائیان به صورت تلویحی از هواداران سپاهان و این تیم حداحافظی کرد. اما موضوع وقتی جالب می‌شود که بدانیم مدافع راست ملی پوش سپاهان در ابتدای فصل با قراردادی دو ساله به اردوی طلایی‌پوشان اضافه شد و اگرچه پس از دیدار برابر مس کرمان از سه سوال متوالی درباره آینده‌اش با پاسخ‌های مبهم گذر کرد، اما به احتمال فراوان بندی در قرارداد او گنجانده شده که اجازه جدایی را برای رضائیان فراهم کرده، تا او اینچنین با وجود قرارداد دوساله با هواداران سپاهان خداحافظی کند. این روزها مربیان و بازیکنان پس از یک فصل فشرده که در خلال آن جام جهانی هم قطر برگزار شد، در حال استراحت هستند، اما بی‌شک سرنوشت و آینده رامین رضائیان یکی از مهم‌ترین اخبار فوتبال ایران خواهد بود و باشگاه سپاهان هم به یکی از ستاره‌های فصل به راحتی اجازه جدایی نخواهد داد. باید منتظر ماند و دید این حرف‌های رامین رضائیان در ادامه چه واکنشی از سوی باشگاه و خود این بازیکن را به دنبال خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *