بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های ناب گزینه خرید رئال مادرید از لیورپول + فیلم

عملکرد رابرتسون در لیورپول فصل 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۹:۵۷


رئال مادرید در جستجوی خود برای مدافع چپ به اندی رابرتسون بازیکن تیم لیورپول چشم دوخته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید که در بازار نقل و انتقالات به دنبال مدافع چپ می‌گردد اندی رابرتسون را در لیست کاندیدا های خود قرار داده است.

غول اسپانیایی در حالی به پایان فصلی ناامید کننده رسیده که دستانش از جام لالیگا و چمپیونز لیگ کوتاه ماند. در این فصل آن ها به دلیل مصدومیت از حضور فرلاند مندی دفاع چپ خود محروم بوده اند و در ماه های اخیر ادوارد کاماوینگا هافبک این تیم جای او را در این پست پر کرده است.

کاماوینگا قطعا درمان موقتی برای این مشکل رئال مادرید بوده است و تیم مادریدی در تابستان پیش رو برای جذب یک مدافع چپ با کیفیت اقدام خواهد کرد.

طبق گزارش The Daily Mail اندی رابرتسون یکی از جدیدترین گزینه های لیست رئال مادرید برای پست دفاع چپ است در حالی که ارزش او 40 میلیون پوند تخمین زده می‌شود و مزیت حضور در لیگ قهرمانان می‌تواند برگ برنده مادریدی ها باشد.

این مدافع اسکاتلندی هیچ نشانه ای از میل به جدایی از خود بروز نداده و تا سال 2026 با تیم لیورپول قرارداد دارد پس حتی در صورت پا پیش گذاشتن رئال مادرید هیچ تضمینی برای انجام این معامله وجود ندارد.

لوس بلانکوس هم‌چنین به آلفونسو دیویس مدافع چپ بایرن مونیخ علاقه مند اند، در حالی که اعتبار قرارداد این بازیکن یک سال کم‌تر از رابرتسون است اما بایرنی ها اعلام کرده اند که او فروشی نیست.

باید دید رئال مادرید این پست که امسال برایشان دردسر بسیاری ایجاد کرد را با چه بازیکنی پر خواهد کرد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *