بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر مهم از دیدار استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران : فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس با داور ایرانی برگزار می‌ شود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۵
خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران درباره دربی صحبت کرد

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران گفت : فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس با قضاوت داور ایرانی قضاوت می‌شود با نتایج اخیر استقلال و پرسپولیس و به خاطر دربی قبل، این بازی بسیار حساس شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران در خصوص داور بازی پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی گفت:
لیگ ما بسیار فرسایشی بوده است. هم در لیگ برتر هم لیگ دسته اول و دسته دوم. مسابقات با همه رفتارهای متعارف و نامتعارف و با اشتباهات و قضاوت‌های خوب به این مرحله رسید.

وی افزود :

 آنچه که در ذهن من، رئیس و تمام ارکان فدراسیون وجود دارد همین است. مدینه فاضله ما در این بازی این است که حق به حقدار برسد. کسی که جام می‌گیرد یا حذف می‌شود باید با بازی خودش باشد. پشت این مسئله نیتی نیست.

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران تاکید کرد:

بهترین تصمیم این است که یک داور خارجی برای فینال حذفی بیاورم و خودم را پشت او قایم کنم. کوتاه‌ترین راه و شاید بهترین راه برای فدراسیون همین باشد. ولی فینال ایرانی با داور ایرانی برگزار می‌شود. این بازی با قضاوت داور ایرانی قضاوت می‌شود. با نتایج اخیر استقلال و پرسپولیس و به خاطر دربی قبل، این بازی بسیار حساس شده است.

افشاریان یادآور شد:

این بازی بسیار، بسیار حساس است. سعی می‌کنیم یک کوبل قوی داوری بگذاریم و ریسک نکنیم. حتی اگر بشود دو کمک داور پشت دروازه می‌گذاریم و سعی می‌کنیم حق به حقدار برسد و کسی از بابت داوری نگرانی نداشته باشد.

پیش از این بعضی از اعضای باشگاه استقلال درخواست کرده بودند فدراسیون فوتبال برای فینال حذفی و احتمال بازی با پرسپولیس از داور خارجی استفاده بشود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *