بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کری سنگین افشین پیروانی برای ساپینتو ، استقلال و هوادارانش + سند

پیروانی : استقلال از داوری فقط ضرر نکرده است ، سود هم برده است ؛ می‌رویم تا دربی را ببریم و در قهرمانی دبل کنیم

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۰


سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که دیدار فینال جام حذفی برای بازیکنان پرسپولیس مانند بهترین خاطره دوران ورزشی او پیش برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در میکسدزون خبری ورزشگاه دستگردی اکباتان درباره صعود سرخپوشان به فینال و رقم خوردن یک دربی دیگر گفت:

خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم. همیشه بعد از قهرمانی تیم انگیزه‌اش را از دست می‌دهد، اما امروز خدا را شکر دیدیم کل مجموعه مقابل تیم خوب هوادار و در زمین این تیم باانگیزه بودند. در نهایت خدا را شکر بردیم و به فینال رفتیم. برای ما همه بازی‌ها مهم است. به امید خدا با تمام قدرت می‌رویم تا ببریم، قهرمان شویم و دبل کنیم.

پیروانی سپس در واکنش به این سوال که در پایان بازی با نیمکت تیم حریف خوش و بش کرده و این مسئله‌ای است که کمتر پیش می‌آید، گفت:

 ما خدا را شکر با همه خوش و بش می‌کنیم و همه را دوستان و عزیزان خودمان می‌دانیم. شاید در زمین بازی رقابت داشته باشیم، ولی من خودم به شخصه مخلص همه هستم. چه بازیکن و چه مربی. من به عنوان مدیر پرسپولیس تمام تلاشم را می‌کنم که تیمم سربلند بیرون بیاید، حالا اگر تنشی هم در حین بازی هست، در پایان بازی با همه دوست و رفیق هستیم.

پیروانی سپس در واکنش به این سوال که بسیاری از تیم‌ها در طول هفته برای پرسپولیس حاشیه درست کردند ولی هوادار با تونل قهرمانی از سرخپوشان استقبال کرد، گفت:

خب ما از آنها ممنونیم. ثابت کردند می‌شود روح جوانمردی داشت. این اتفاق یک‌دفعه بود. من به عنوان مدیر پرسپولیس از آنها ممنونم. از تصمیم گیرنده، از باشگاه، از مربی و … کار قشنگی کردند. امیدوارم این اتفاق سبب شود تا کمی تنش‌های زمین کمتر شود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *