بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علیرضا بیرانوند، چرا مهدی قایدی را با خاک یکسان کرد ؟ + سند

علیرضا بیرانوند خطاب به مهدی قایدی : وقتی دو پنالتی برای آنها می‌گیرند که دیگر نیازی به داور خارجی ندارند

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۴


علیرضا بیرانوند خطاب به مهدی قایدی گفت: وقتی دو پنالتی برای آنها می‌گیرند که دیگر نیازی به داور خارجی ندارند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی 3 بر یک پرسپولیس مقابل هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در واکنش به اینکه استقلالی‌ها بعد از دربی لیگ از دست او ناراحت شدند، گفت:

یک چیز طبیعی است. نفرات استقلال بازیکنان تیم بزرگی هستند و شاید هواداران‌شان به آنها فشار آوردند. ‌من یک حرکتی مقابل سپاهان در اصفهان انجام دادم و پیام نیازمند در آزادی آمد آن حرکت را انجام داد. من در اردوی تیم ملی گوش پیام را گرفتم که گفت هواداران به من فشار آوردند. ما تمام سعی و تلاش‌مان را کردیم و تیم‌های خیلی سختی را بردیم و در این چهار بازی اخیر (در جام حذفی) سه تیم لیگ برتری را شکست دادیم. سپاهان، گل‌گهر و هوادار یکی از یکی بهتر بودند. امیدوارم دربی خوبی باشد و بتوانیم دوباره جام بگیریم.

وی درباره این موضوع که مهدی قایدی و بازیکنان استقلال گفتند که برای فینال یا داور خارجی بیاورند یا فغانی انتخاب شود، تصریح کرد:

من یک شوخی با قایدی بکنم، وقتی دو پنالتی برای آنها می‌گیرند که دیگر نیازی به داور خارجی ندارند! فکر می‌کنم یک ردگم‌کنی بود تا به استقلالی‌ها فشار نیاورند. امروز هم دیدید که پنالتی‌های هوادار اصلاً پنالتی نبودند. در همه دربی‌های گذشته داوران ایرانی بودند و اگر از خارج بیاوریم به نظر من بی‌احترامی به داوران خودمان است. صد درصد دربی یک بازی سخت است و هر کسی که داور شود تمام تمرکزش را می‌گذارد. به نظر من ساپینتو هم اصلاً نگران نباشد و نترسد. قطعاً هر تیمی که فنی خوب کار کند، قهرمان می‌شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که در بعضی از عکس‌ها نشان داده شده که هنگام پنالتی جلوتر از خط دروازه آمده است، خاطر نشان کرد:

نه، من صحنه را ندیدم، ولی مسعود (شجاعی) هم گفت که مثل اینکه پای من جلو آمده بود. باید دوباره صحنه را ببینم و اگر پای من جلو آمده بود می‌گویم که آقامسعود یک بار دیگر بیاید پنالتی بزند.

بیرانوند راجع به تونل قهرمانی که بازیکنان هوادار تشکیل دادند، اظهار داشت:

دست آنها درد نکند، کار بزرگی کردند. به تیم هوادار تبریک می‌گویم. آنها تیم خیلی خوبی هستند و ما را شرمنده خودشان کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که «در طول هفته تمرین پنالتی کرده بودید؟»، گفت:

نه، دربی هم به پنالتی نمی‌کشد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *