بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

روزنامه صدای سپاهان حسابی از خجالت ساپینتو درآمد + عکس

تیتر روزنامه صدای سپاهان به صحبت های ساپینتو : ماذا فاذا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۰
ساپینتو ؛ تیتر روزنامه صدای سپاهان به صحبت های ساپینتو : ماذا فاذا

روزنامه اینترنتی صدای سپاهان در مطلبی به انتقاد از ریکاردو ساپینتو بابت گلایه اش از ژوزه مورایس بابت جذب سیاوش یزدانی پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

غیرمنتظره ترین اتفاق نشست خبری ریکاردو ساپینتو پیش از بازی با نساجی، انتقاد ناگهانی او از ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان بود. جایی که سرمربی استقلال بابت جذب سیاوش یزدانی به عنوان مدافع خاطی تیمش در بازی با سپاهان توسط تیم رقیب، از هموطنش گلایه کرد و از او بابت صحبت نکردن در این باره پیش از قطعی شدن انتقال، انتقاد کرد.

حالا روزنامه صدای سپاهان که سردبیری آن بر عهده مرتضی رمضانی، مدیر اسبق روابط عمومی و مجری تلویزیون اینترنتی باشگاه سپاهان است، در مطلبی با تیتری عجیب، از ریکاردو ساپینتو بابت این اظهار نظر انتقاد کرده و با عبارت “ماذا فاذا” به استقبال این سرمربی رفته است.

انتقاد اصلی این روزنامه از ساپینتو به این موضوع برمی گردد که چرا او به عنوان یک مربی توقع دارد بازیکنی که از تیمش اخراج کرده توسط هیچ مربی دیگری جذب نشود. این موضوع در شرایطی است که سرمربی استقلال انتقادش از مورایس بیشتر یک توقع و انتظار به عنوان هموطن بوده است.

حالا باید دید این انتقاد از سوی روزنامه صدای سپاهان واکنش هایی از فضای هواداری استقلال در پی خواهد داشت یا موضوع در همین جا ختم خواهد شد.

ساپینتو ؛ تیتر روزنامه صدای سپاهان به صحبت های ساپینتو : ماذا فاذا

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *