بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جزیئات انتقال کاپیتان تیم ملی به قطر !

به گزارش روزنامه الوطن ، محمدامین حزباوی قراردادی سه ساله با السد امضا خواهدکرد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۴

مذاکرات محمدامین حزباوی مدافع جوان فولاد با السد مراحل پایانی را طی می کند و ظاهراً این بازیکن با تیم قطری قراردادی سه ساله امضا خواهدکرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدامین حزباوی که تنها 20 سال سن دارد، یکی از بزرگ‌تریک استعدادهای جوان ایران و قاره آسیا محسوب می‌شود و کاپیتان تیم ملی جوانان زیر 20 سال ایران است. او که یکی از ستارگان فولاد در دوره بیست و دوم لیگ برتر بود و عملکرد چشمگیری با این تیم داشت، به نظر در آستانه انتقال به السد قطر قرار دارد.

نشریه الوطن امروز با انتشار گزارشی اعلام کرد رئیس باشگاه فولاد برای پایان مذاکرات با مدیریت باشگاه السد وارد دوحه شده و انتظار می‌رود به زودی این قرارداد رسمی شود و در صورتی که طرفین در تمام جزئیات به توافق برسند، مدت قرارداد محمدامین حزباوی با السد برای سه فصل خواهد بود.

این در حالی است که باشگاه السد پس از ناکامی در کسب جام در فصل گذشته، خود را برای حضوری قدرتمند در نقل و انتقالات آماده می‌کند تا با قدرت بیشتری وارد فصل جدید شود و برای تمام عناوین داخلی و آسیایی رقابت کند. این باشگاه قطری پیش از این اعلام کرده بود پائولو اوتاویو، ستاره برزیلی وولفسبورگ، را برای سه فصل به خدمت گرفته است اما نکته مهم اینکه قرارداد چهار بازیکن خارجی باشگاه السد به پایان رسیده است؛ سانتی کازورلا اسپانیایی یکی از بازیکنانی است که قرارداد او به پایان رسیده اما منابع از ادامه حضور او در این تیم خبر می‌دهند. همچنین قرارداد جونگ او یانگ مدافع کره‌ای نیز به پایان رسیده و به احتمال زیاد او بعد از 5 سال حضور در ترکیب السد، این تیم را ترک خواهد کرد.

قرارداد ایوب الکعبی ستاره مراکشی که در نیم فصل از هاتای اسپوری ترکیه به عنوان به السد پیوست به پایان رسیده و او هم جدا خواهد شد اما انتظار می‌رود این باشگاه قرارداد گیلرمه برزیلی را تمدید کند. تنها بازیکن خارجی که همچنان با السد قرارداد دارد، بغداد بونجاح، ستاره الجزایری است که تا سال 2024 در این تیم حضور خواهد داشت و یکی از ارکان اصلی السد محسوب می‌شود. همچنین قرارداد خوانما لئو، سرمربی اسپانیایی السد، پس از پایان فصل برای یک فصل دیگر تمدید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *