بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قهرمانی اینتر به نفع یوونتوس !

افزایش شانس یوونتوس برای حضور در لیگ اروپا با قهرمانی اینتر در کوپا ایتالیا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۹:۵۴
اینتر ؛ افزایش شانس یوونتوس برای حضور در لیگ اروپا با قهرمانی اینتر در کوپا ایتالیا

قهرمانی اینتر و پیروزی برابر فیورنتینا، شانس یوونتوس برای حضور در لیگ اروپا را افزایش داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیروزی اینتر مقابل فیورنتینا در فینال جام حذفی ایتالیا باعث خوشحالی یوونتوس شد. با این نتیجه، حالا بیانکونری می تواند امیدوار باشد در هفته های آینده امتیازات لازم را کسب کند و به جای لیگ کنفرانس، در لیگ اروپا شرکت کند.

در حال حاضر، یوونتوس در رتبه هفتم ایستاده و جواز حضور در لیگ کنفرانس را به دست آورده اما این نمی تواند مورد خوشایند تیمی باشد که تا چند روز پیش با ایستادن در رتبه دوم، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده بود.

در حال حاضر تمرینات یووه تحت هدایت آلگری برگزار می شود، اما سناریوهای دادگاه فدرال و یوفا برای محکومیت بیانکونری، مونزا رده هشتمی را نیز به حضور در لیگ کنفرانس امیدوار است.

با توجه به فینال لیگ کنفرانس که در پراگ برگزار می شود، فیورنتینا همچنان می تواند به حضور در لیگ اروپا امیدوار باشد. در واقع، با پیروزی مقابل وستهم، تیم شهر فلورانس به لیگ اروپا بعدی راه یافت.

در صورت قهرمانی فیوره، تیم‌های ایتالیایی در رقابت‌های اروپایی فصل آینده به هشت تیم خوب تبدیل می‌شوند. چهار تیم اول در لیگ قهرمانان اروپا حاضر می شوند، تیم های پنجم و ششم (در حال حاضر رم و آتالانتا) همراه با فیورنتینا در لیگ اروپا شرکت می کنند و تیم هفتم که یوونتوس باشد، راهی لیگ کنفرانس می شود.

اما در صورت قهرمانی رم در فینال لیگ اروپا مقابل سویا، جالورسی به عنوان سهمیه پنجم ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا حاضر می شود و آنگاه آتالنتا با یووه به لیگ اروپا خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *