بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گواردیولا شخصا برای جذب ستاره برایتون دست به کار شد؟! + عکس

گواردیولا و صحبت با الکسیس مک‌آلیستر در پایان دیدار با برایتون

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۹:۳۱
منچسترسیتی ؛ گواردیولا و صحبت با الکسیس مک‌آلیستر در پایان دیدار با برایتون

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در پایان بازی با برایتون برای لحظاتی با الکسیس مک‌آلیستر، ستاره تیم حریف، خلوت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار تیم های برایتون و منچسترسیتی با تساوی 1-1 به پایان رسید. الکسیس مک‌آلیستر، ستاره این فصل برایتون که مورد توجه چند باشگاه متمول قرار گرفته یکی از چهره های ویژه این دیدار بود چرا که منچسترسیتی در حال حاضر جدی ترین مشتری او به شمار می رود.

قهرمان لیگ برتر در تقابل با شگفتی ساز این فصل که برای اولین بار سهمیه اروپایی کسب کرد به نتیجه ای بهتر از مساوی رضایت نداد.

فیل فودن در دقیقه 25 سیتی را پیش انداخت اما خولیو انکیسو، وینگر پاراگوئه‌ای برایتون پیش از پایان نیمه کار را به تساوی کشاند و همین یک امتیاز برای تثبیت سهمیه لیگ اروپا برای شاگردان دی زربی کافی بود.

آنها بعد از کسب این تساوی ارزشمند در کنار تماشاگران خود جشن گرفتند. با این حال یک چهره بیش از کل جشن مورد توجه قرار داشت و او کسی نبود جز الکسیس مک‌آلیستر که یکی از شاه مهره های نقل و انتقالات پیش رو به حساب می آید و پپ گواردیولا نیز نسبت به جذب او کم تمایل نیست.

هافبک آرژانتینی برایتون که اواسط فصل جاری با آرژانتین فاتح جام جهانی 2022 شد به احتمال زیاد در آخرین بازی خانگی این فصل با هواداران این تیم خداحافظی خواهد کرد.

او در پایان بازی امشب برای لحظاتی یک گپ و گفت صمیمانه با پپ گواردیولا داشت؛ سرمربی‌ای که یکی از تحسین کنندگان این بازیکن به حساب می آید و دوست دارد او را از چنگ رقیبان دیگر خارج کند. در حالی که لیورپول جدی ترین مشتری ستاره آرژانتینی محسوب می شد از چند روز پیش منچسترسیتی نیز با جدیت برای جذب او خیز برداشته است.

سرمربی سیتی و ستاره برایتون یک مکالمه خصوصی چند دقیقه ای داشتند. به نظر می رسد که سرمربی آبی‌ها به مک‌آلیستر توصیه کرده که سال آینده راهی اتحاد شود؛ او اعتقاد زیادی به این هافبک آرژانتینی دارد و می خواهد با حضور او جای خالی ایلکای گوندوغان و برناردو سیلوا را پر کند.

گواردیولا و صحبت با الکسیس مک‌آلیستر در پایان دیدار با برایتون منچسترسیتی ؛ گواردیولا و صحبت با الکسیس مک‌آلیستر در پایان دیدار با برایتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *