بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

همبستگی با ستاره رئال در دنیای سیاست ؛ تمام جهان حامی وینیسیوس!

اعلام همبستگی سازمان ملل با وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۰:۲۲
رئال مادرید

مدیر روابط بین الملل رئال مادرید مدعی شد که سازمان ملل نیز با وینیسیوس جونیور درباره اتفاقات اخیر اعلام همبستگی کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

توهین های نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور یکی از تیره ترین بخش های این فصل از لالیگا بود. تقریبا در اکثر بازی های خارج از خانه رئال مادرید شاهد این اتفاق بودیم و در بازی با والنسیا جنجال بزرگی بابت آن به وجود آمد. در پی این اتفاقات حمایت همه جانبه اهالی فوتبال از ستاره برزیلی رئال را شاهد بودیم و خیلی ها بابت برخورد نه چندان قاطعانه با خاطیان از لالیگا انتقاد کردند.

امیلیو بوتراگوئنو، بازیکن سابق و مدیر روابط بین‌الملل فعلی رئال مادرید، در گفت و گوی اخیر خود در خصوص توهین های نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور گفت:

“وینیسیوس می تواند روی همبستگی، حمایت و همراهی باشگاه، هم تیمی هایش و نیز تمام مردم مادرید حساب باز کند.”

او در مورد حمایت همه جانبه از ستاره رئال گفت:

“این حمایت مختص باشگاه نیست و پیام های بسیاری از سرتاسر جهان شاهد بودیم. امروز نیز سازمان ملل ضمن اعلام همبستگی با وینیسیوس جونیور به خاطر آنچه در فوتبال اسپانیا رخ می دهد ابراز نگرانی شدید کرد.”

در جریان بازی رئال مادرید و رایو وایه کانو از هفته سی و ششم لالیگا نیز شاهد حمایت بی نظیر هواداران و بازیکنان رئال از وینیسیوس بودیم که با لباس شخصی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور یافته بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *