بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تونل افتخار برای آبی پوشان ؛ یک تشویق غرورآفرین + عکس

بازیکنان برایتون به مناسبت قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برای این تیم تونل افتخار زدند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۰:۱۴

در جریان بازی منچسترسیتی و برایتون پس از قهرمانی آبی پوشان منچستر، بازیکنان برایتون به منظور تبریک برای شاگردان پپ گواردیولا تونل افتخار زدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچسترسیتی در دیداری معوقه از هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس میهمان برایتون بود؛ شاگردان پپ گواردیولا که پیش از این قهرمانی خود را قطعی کرده بودند با ترکیبی از بازیکان اصلی و ذخیره مقابل حریفی قرار گرفتند که برای کسب سهمیه لیگ اروپا می‌جنگد. برایتون که طی هفته‌های اخیر بردهای مهمی مقابل منچستریونایتد و آرسنال کسب کرده امشب شانس خود را برای شکست دادن قهرمان لیگ برتر امتحان خواهد کرد. این تیم در خانه و کنار هواداران خودی به دنبال هدف یادشده است.

بازیکنان تیم میزبان به افتخار قهرمانی منچسترسیتی، پیش از شروع بازی امشب برای بازیکنان این تیم تونل افتخار تشکیل دادند تا شاگردان پپ گواردیولا در میان تشویق بازیکنان و هواداران تیم حریف وارد زمین چمن ورزشگاه آمکس شوند. جالب اینجاست که برایتون روز 24 اردیبهشت با تحمیل شکست 3-0 به آرسنال زمینه‌ساز قهرمانی زودهنگام سیتی شده بود.

در جریان بازی منچسترسیتی و برایتون پس از قهرمانی آبی پوشان منچستر، بازیکنان برایتون به منظور تبریک برای شاگردان پپ گواردیولا تونل افتخار زدند.

منچسترسیتی که در رقابت قهرمانی لیگ برتر آرسنال را شکست داد، در ادامه فصل دو فینال مهم در پیش دارد. این تیم باید مقابل یونایتد و اینتر به ترتیب دیدارهای فینال جام حذفی و چمپیونزلیگ را برگزار کند و گواردیولا برای حفظ شاگردانش برای این دو دیدار مهم، به بسیاری از آنها در بازی امشب استراحت داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *