بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تحقیق و تفحص ویژه مجلس شورای اسلامی از فدراسیون فوتبال

احمد راستینه : مجلس شورای اسلامی قصد تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال را دارد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰
فدراسیون فوتبال

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول طرح تحقیق و تفحص مجلس از فدراسیون فوتبال در این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول طرح تحقیق و تفحص مجلس از فدراسیون فوتبال در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش پارس فوتبال و به نقل از ایسنا، احمد راستینه در خصوص اعلام وصول طرح تحقیق و تفحص مجلس از فدراسیون فوتبال اعلام کرد:

طرح تحقیق و تفحص مجلس از فدراسیون فوتبال درباره تخلفات و فساد مالی که متاسفانه وجود داشته است، در کمیسیون فرهنگی اعلام وصول شده است و احتمالاً هفته آینده درباره این تحقیق و تفحص در کمیسیون رای گیری می‌شود و در صورت رای آوردن به صحن مجلس ارجاع داده می شود.

وی اظهار کرد:

با توجه به اسناد موجود فکر می‌کنم کمیسیون متقاعد به انجام تحقیق و تفحص شود.

چندی پیش اسنادی از پرداخت پاداش هایی غیر قانونی به برخی از کارکنان و مسئولان فدراسیون فوتبال در دوران ریاست شهاب الدین عزیزی خادم رئیس معزول این فدراسیون و همچنین وقوع تخلفات گسترده مالی منتشر شد.

کمیته موقتی که جهت حسابرسی در فدراسیون تشکیل شده است پس از بررسی صورت‌های مالی و مصوبات و آیین نامه های این فدراسیون موضوع بازپس گیری پاداش های غیر قانونی اعطایی از سوی رئیس معزول فدراسیون را به جریان انداخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *