بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهارات کاپیتان سابق پرسپولیس درباره طعنه های استقلال!

حسین ماهینی : تا آخر عمرم برای استقلال کری نمی خوانم چون هواداران به من لطف داشتند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۷

حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس ضمن صحبت درباره قهرمانی پانزدهم سرخپوشان در لیگ مدعی شد که دیگر برای استقلالی ها کری نمی خواند چون خودش را مدیون هواداران این تیم می داند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین ماهینی پس از گذراندن دوران سربازی در ملوان، از یک تیر ۱۳۹۵، به پرسپولیس بازگشت تا شاگرد برانکو ایوانکوویچ شود؛ او پس از بازگشت ، در ۲۸ تیر ۱۳۹۵ در حالی که یک فصل دیگر قرارداد داشت، قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کرد. در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶–۱۳۹۵، ماهینی در ۲۹ مسابقه برای سرخ‌های ایران به میدان رفت و یک گل هم زد. او همچنین در ۱۰ مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ به میدان رفت. خط دفاعی پرسپولیس که در فصل پیشین، با ۳۴ گل خورده، بسیار آسیب‌پذیر بود، در بازگشت ماهینی و مدافع میانی چون سید جلال حسینی، توانست بار دیگر توان‌مندی گذشته را به دست آورد و با دریافت تنها ۱۴ گل، یک رکورد تازه در فوتبال ایران، به‌جای بگذارد. در پایان فصل، ماهینی موفق شد که با پرسپولیس به نخستین قهرمانی دوران فوتبالی خود، در لیگ برتر دست یابد و با فاصله‌ای کوتاه، در رقابت‌های سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۶ در برابر نفت تهران به پیروزی رسیده و دومین جام را بالای سر ببرد. حالا حسین ماهینی در کلاس های مربیگری شرکت می کند و احتمالاً رویای روزی را در سر می پروراند که در قامت مربی با پرسپولیس قهرمانی را تجربه کند.

نمی‌شود با حسین ماهینی صحبت کرد و از پرسپولیس نپرسید؟ درخصوص قهرمانی پرسپولیس حرفی نداری؟

این قهرمانی را مجددا به همه اعضای این تیم و هوادارانش تبریک می‌گویم. پرسپولیس با شایستگی قهرمان شد و لیاقت آن را داشت. امیدوارم در جام حذفی هم پرسپولیس بتواند به عنوان قهرمانی برسد.

قبل و بعد از قهرمانی پرسپولیس، رقیبان این تیم از جمله استقلال و سپاهان به این قهرمانی طعنه زدند. نظر تو در این رابطه چیست؟

واقعیت امر این است که من تصمیم گرفته‌ام تا آخر عمرم دیگر برای استقلالی‌ها کُری نخوانم. زمانی که دچار مشکلاتی شدم و اتفاقی برای من افتاد هواداران استقلال مثل طرفداران پرسپولیس خیلی حمایت کردند. استقلالی‌ها برای همیشه من حسین ماهینی را مدیون خود کردند و به همین خاطر دیگر به خودم اجازه نمی‌دهم برای آنها کُری بخوانم. البته من زمانی هم که در پرسپولیس بازی می‌کردم هرگز برای استقلالی‌ها کُری نخوانده و سعی می‌کردم احترام رقیب سنتی را نگه دارم.

به عنوان سؤال آخر؛ سقف نگاه حسین ماهینی در عالم مربیگری کجاست؟

برای خودم مثل هر مربی تازه کاری سقف و دورنمایی ترسیم کرده‌ام که در ذهنم قشنگ است و امیدوارم با کوشش و تلاش بسیار به آن برسم اما اگر اجازه بدهید رسانه‌ای نکنم. فقط این نکته مهم را می‌دانم که عالم مربیگری با دوران بازی بسیار متفاوت است و باید از نو همه چیز را شروع کنم. البته خودم را با تمام وجود، عشق و علاقه ای که به فوتبال دارم برای این چالش آماده کرده‌ام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *