بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بهترین دروازه بان جهان از دید اسطوره بایرن مونیخ

لوتار ماتیوس : نویر همچنان بهترین دروازه‌بان جهان است

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۹:۳۳
ماتیوس : نویر همچنان بهترین دروازه‌بان جهان است

لوتار ماتیوس به ستایش از مانوئل نویر پرداخت و او را بهترین دروازه‌بان جهان دانست. او همچنین تاکید کرد که قطر میزبان بسیار خوبی برای جام جهانی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوتار ماتیوس در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری رسمی قطر درباره موضوعات زیادی سخن گفت.

او ابتدا درباره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت:

شش هفته را در قطر پشت سر گذاشتم و از همه چیز لذت بردم. قطر یک جام جهانی استثنایی را برگزار کرد. به نظرم قطر با این میزبانی بسیار خوب خود همه را شگفت‌زده کرد. به‌خوبی و به‌گرمی از مهمانان استقبال شد. در این جام جهانی رفت‌وآمد بین ورزشگاه‌ها به خاطر مسافت کمی که بین شهرها وجود داشت بسیار آسان بود و این باعث شد تا شاهد یک جام جهانی متفاوت باشیم.

ماتیوس درباره ناکامی ژرمن‌ها در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت:

از حذف در مرحله گروهی شوکه شدم. به نظرم تیم ملی فوتبال آلمان در هر سه بازی برابر ژاپن، کاستاریکا و اسپانیا عملکرد خوبی داشت و کنترل بازی را در دست داشت اما نتیجه بد و تاسف‌آور بود. فرصت‌های خوبی به دست آمد اما از آنها استفاده نشد و همین باعث شد تا در نهایت تیم نتیجه لازم را به دست نیاورد.

بازیکن سابق بایرن‌مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان درباره مانوئل نویر هم گفـت:

به نظرم نویر همچنان بهترین دروازه‌بان جهان است و می‌تواند سه سال دیگر هم در تیم ملی بازی کند البته اگر با آسیب مواجه نشود.

ماتیوس ۱۵۰ بار پیراهن تیم ملی فوتبال آلمان را بر تن کرد. او درباره اینکه چه بازیکنانی می‌توانند به رکورد او برسند، گفت: به نظرم توماس مولر و نویر این توانایی را دارند که از این رکورد عبور کنند.

توماس مولر ۱۲۱ بار و نویر هم ۱۱۷ بار پیراهن تیم ملی فوتبال آلمان را به تن کرده‌اند و سابقه قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ را در کارنامه دارند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *