بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مشکل بزرگ آاس رم برای فینال لیگ اروپا ؛ این دو ستاره می رسند؟!

تردید در حضور دیبالا و واینالدوم برای فینال لیگ اروپا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۸
رم ؛ تردید در حضور دیبالا و واینالدوم برای فینال لیگ اروپا

رم در آستانه فینال لیگ اروپا برابر سویا از آماده شدن به موقع پائولو دیبالا و جورجینیو واینالدوم نامطمئن است و معلوم نیست این دو ستاره تیم برای بازی چهارشنبه آینده آماده می‌شوند یا نه.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رم تا قبل از دیدار با سویا فقط یک بازی با فیورنتینا دارد و این تنها فرصتی است که دیبالا و واینالدوم بتوانند کمی بازی کنند تا میزان آمادگی آنها قبل از نبرد بزرگ با سویا محک بخورد.

دیبالا بعد از برخورد با خوسه لوییس پالومینو در دقایق پایانی دیدار با آتالانتا در 24 آوریل مصدوم شد و از آن زمان به بعد، چند بار به عنوان یار ذخیره به زمین رفته اما همچنان اثرات مصدومیت در بازی او هویدا است. در حقیقت، مهاجم آرژانتینی از هشتم آوریل و برد یک بر صفر برابر تورینو تاکنون در ترکیب ثابت قرار نگرفته است.

زمانی که فینال لیگ اروپا در پوشکاش آره‌نای بوداپست فرا برسد، تقریبا دو ماه از آخرین باری که دیبالا در ترکیب ثابت قرار گرفته، می‌گذرد و همین مسئله ژوزه مورینیو را نگران کرده که آیا او برای حضور در دیدار حساس مقابل سویا، قهرمان شش دوره رقابت‌ها، آماده است یا نه.

وضعیت در مورد واینالدوم کمی مثبت‌تر است. حضور این هافبک هلندی در فینال در هاله‌ای از ابهام نیست اما میزان آمادگی‌اش صد درصد نیست. هافبک سابق لیورپول در بازی یک چهارم نهایی لیگ اروپا برابر فاینورد در ماه آوریل مصدوم شد و اگرچه از آن به بعد در ترکیب رم بوده، اما همچنان اثرات آن مصدومیت در بازیش دیده می‌شود.

این احتمال وجود دارد که واینالدوم شنبه برابر فیورنتینا به میدان برود تا مورینیو میزان آمادگی او را محک بزند اما فقط هشت روز دیگر باقی مانده تا این بازیکن باتجربه به آمادگی مطلوب خود دست پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *