بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای جالب توجه اسطوره یونایتد درباره تاثیر کاسمیرو

گری نویل : کاسمیرو یونایتد را 30 درصد بهتر می‌کند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۹
کاسمیرو ؛ گری نویل : کاسمیرو یونایتد را 30 درصد بهتر می‌کند

گری نویل معتقد است کاسمیرو بهترین خرید این فصل انگلیس بوده است و ادعا کرد، هافبک برزیلی به تنهایی باعث شده منچستریونایتد 30 درصد بهتر شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاسمیرو از زمان انتقال 70 میلیون پوندی‌اش (80 میلیون یورویی) از رئال مادرید به یونایتد بازی به بازی بهتر شده و اکنون یکی از مهره‌های کلیدی تیم است که حضورش در ترکیب ثابت جای تردید ندارد.

ستاره برزیلی در بازی اخیر برابر بورنموث هم با یک حرکت آکروباتیک، تک گل تیمش را به ثمر رساند تا یونایتد در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد قرار بگیرد.

اما چیزی که در این مدت بیش از همه به چشم آمده، روان شدن حرکت یونایتد در خط میانی با وجود کاسمیرو بوده است و در غیاب او و بدون تجربه و کیفیتش، یونایتد در هر دو سوی میدان دچار مشکل شده است.

گری نویل، بازیکن سابق یونایتد که به عنوان مفسر شبکه اسکای اسپورتس عمل می‌کند، او را بهترین خرید این فصل خواند و گفت:

«هیچ بازیکن دیگری که تاثیر بزرگتری روی تیمش گذاشته باشد، به ذهنم نمی‌رسد.

به فصل یونایتد نگاه می‌کنم، در جمع چهار تیم برتر هستند، جام اتحادیه را برده‌اند و در فینال جام حذفی هستند. فکر نکنم بدون کاسمیرو، جایی نزدیک چهار تیم برتر بودند یا در جام‌های دیگر این طوری عمل می‌کردند. او آنها را 30 درصد بهتر می‌کند.»

یونایتد امیدوار است با بهره بردن از تجربه و کیفیت بازیکنانی مثل کاسمیرو بتواند در فینال جام حذفی سیتی را شکست دهد و مانع از دستیابی آنها به عنوان سه‌گانه شود، افتخاری که تنها در اختیار یونایتد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *