بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش آلگری به شکست سنگین یوونتوس برابر امپولی

آلگری : وضعیت عجیبی بود، درست 10 دقیقه به شروع بازی این حکم صادر شد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۷:۴۶
آلگری : وضعیت عجیبی بود، درست 10 دقیقه به شروع بازی این حکم صادر شد

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که پس از اتفاقات اخیر دلیلی برای سرزنش شاگردانش بابت شکست نمی‌بیند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان آلگری در یوونتوس همزمان با اعلام کسر 10 امتیاز و سقوط از رده دوم به رده هفتم مقابل امپولی به میدان رفتند و با نتیجه 4-1 مغلوب این تیم شد تا شبی کابوس‌وار برای هوادارانش رقم بزند. صحبت‎‌های مکس آلگری در پایان این دیدار را بخوانید:

شوک بزرگ قبل از شروع بازی

بدون شک بازی کردن در چنین شرایطی اصلا آسان نیست. 10 دقیقه به شروع بازی مانده بود که آنها 10 امتیاز از ما کسر کردند. به همین خاطر دلیلی برای سرزنش شاگردانم نمی‌بینم.

شکست 4-1 مقابل امپولی

ساده انگاری است که تلاش کل فصل را به خاطر این بازی نادیده بگیریم. باید اتحاد خود را بیشتر کنیم. هنوز 6 امتیاز برای کسب کردن وجود دارد و یکشنبه بازی سختی مقابل میلان داریم. وضعیت عجیبی بود، درست 10 دقیقه به شروع بازی این حکم صادر شد!

شروع خوبی که نتیجه نداشت

بازی را خوب شروع کردیم اما در ادامه 2 گل خوردیم. می‌توانیم در مورد خیلی چیزها صحبت کنیم اما باید سکوت کنیم و شکست را بپذیریم. قبل از شروع بازی در رده دوم جدول بودیم اما سپس 10 امتیاز از ما کم کردند و 5 پله سقوط کردیم.

تصمیم در مورد آینده

نمی‌توان انتظار داشت که یوونتوس خیلی سریع از این شرایط خارج شود اما ترک این تیم در شرایط فعلی نیز بزدلانه خواهد بود. تیم ما بر اساس عملکردی که در داخل زمین داشت دوم است اما باید ساکت باشیم چرا که در فوتبال فقط برنده‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *