بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وعده جذاب مدیر پرسپولیس ؛ می خواهم هت تریک کنم!

افشین پیروانی : امیدوارم با پرسپولیس برای سومین بار دبل قهرمانی را تجربه کنم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۳

افشین پیروانی مدعی شد که دو بار کسب دوگانه با پرسپولیس را تجربه کرده و می خواهد با قهرمانی در جام حذفی برای سومین بار این حس را تکرار کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

افشین پیروانی می گوید حالا تمرکز پرسپولیسی ها روی جام حذفی است. افشین پیروانی در گفتگو با خبرگزاری برنا، در مورد قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر پس از یک ماراتن سخت با سپاهان گفت:

واقعا این قهرمانی چسبید و به هواداران‌مان این موفقیت بزرگ را تبریک می‌گویم. همچنین باید از کادرفنی و بازیکنان که در این فصل زحمت فراوانی کشیدند هم یک تبریک و خسته‌ نباشید جانانه بگویم.

وی در مورد بازی پیش روی پرسپولیس با هوادار در چارچوب نیمه نهایی جام حذفی عنوان کرد:

ما یک جام و دو فینال دیگر پیش رو داریم. مسلما بعد از فتح لیگ حالا تمام تمرکزمان روی قهرمانی در جام حذفی است که امیدوارم این اتفاق هم رخ بدهد تا فصلی رویایی را رقم بزنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد احتمال دبل قهرمانی این تیم در فصل جاری تاکید کرد:

خوشحالم که دو مرتبه با پرسپولیس این موضوع یعنی دبل قهرمانی را تجربه کرده‌ام. یکبار زمان بازی و یکبار هم زمان سرپرستی با پرسپولیس دبل کردم و می‌خواهم برای سومین بار این حس را تجربه کنم تا در دبل قهرمانی هت‌تریک کرده باشم. واقعیت این است که الان فضا طوری شده که هم بازیکنان، هم کادرفنی و هم مدیران باشگاه می‌خواهند این اتفاق رخ بدهد و در پایان فصل دبل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *