بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اینزاگی : با تمام توان مقابل سیتی بازی می کنیم

اینزاگی : مقابل منچسترسیتی از پیش باخته نیستیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۹:۰۴
اینتر ؛ اینزاگی : مقابل منچسترسیتی از پیش باخته نیستیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، تایید کرد که شکست تیمش مقابل منچسترسیتی، از پیش باخته نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینتر که چند روز قبل به فینال لیگ قهرمانان رسید، امیدوار بود که با پیروزی در دیدار دیشب مقابل ناپولی، امیدهایش برای کسب عنوان نایب قهرمانی سری آ را افزایش بدهد اما اخراج روبرتو گالیاردینی در دقیقه 41 باعث 10 نفره شدن اینتر شد و کمک کرد تا ناپلی‌ها به پیروزی برسند.
اینزاگی در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

“افسوس بزرگی داریم چون موقعیت‌های زیادی به ناپولی ندادیم، حتی با اینکه اجازه دادیم آنها صاحب توپ باشند. می‌دانستم که در نیمه دوم فضاهای بیشتری خواهیم داشت اما مرتکب یک اشتباه بچه‌گانه شدیم و کارت قرمز گرفتیم.
می‌توانستیم مساوی کنیم. ضربه دنزل دامفریس را از روی خط برگشت دادند و در مقابل در دقیقه 8۵ دی‌لورنزو یک گل در کلاس جهانی به ما زد. نیازی نیست که نگرش بازیکنان را تغییر بدهم. آنها مقابل قهرمانی ایتالیا نگرش درستی داشتند. فکر می‌کنم ما کاری که باید را انجام دادیم.
این نتیجه ناامید‌کننده است چون ما 8 بازی پیاپی را برده بودیم و می‌دانستیم که ناپولی تیم فوق‌العاده‌ای است اما آن اشتباه بچه‌گانه‌ای بود که باید از آن اجتناب می‌کردیم.”

اینتر به زودی باید در فینال چمپیونزلیگ در استانبول با منچسترسیتی روبه‌رو شود. اینزاگی در زمان بازی در پیروزی 5-0 لاتزیو مقابل برشا با پپ گواردیولا روبه‌رو شده بود و گلزنی کرده بود اما فینال پیش رو اولین رویارویی آنها به عنوان مربی است.
اینزاگی در مورد این اتفاق گفت:

“یادم هست که آن گل روی پاس هرنان کرسپو بود. ما در آن زمان در بهترین فرم‌مان نبودیم. همه ما منچسترسیتی را می‌شناسیم. آنها یکی از دو یا سه تیم برتر اروپا هستند اما ما قبل از ورود به زمین از پیش باخته نیستیم. ما بازی خودمان را با بالاترین سطح توانایی‌مان انجام می‌دهیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *