بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش سرمربی دورتمند پس از برد حساس : کارمان هنوز تمام نشده است

ترزیچ : هنوز یک قدم دیگر باقی مانده که باید برداریم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۸:۴۷
دورتموند ؛ ترزیچ : هنوز یک قدم دیگر باقی مانده که باید برداریم

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، بعد از پیروزی 3-0 مقابل آگزبورگ و قرار گرفتن در آستانه قهرمانی در بوندس‌لیگا گفت زردپوشان یک قدم تا بالا بردن جام فاصله دارند و بسیار خوشحالند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دورتموند در هفته سی و سوم بوندس‌لیگا، هفته ما قبل پایانی، در یک بازی حساس خارج از خانه به مصاف آگزبورگ رفت و موفق شد حریفش را 3-0 شکست دهد.

با این پیروزی حالا سرنوشت قهرمانی دورتموند در دستان خودش قرار دارد و در هفته پایانی شاگردان ادین ترزیچ در صورت پیروزی مقابل ماینتس فارغ از اینکه در بازی بایرن چه اتفاقی می‌افتد قهرمانی را به دست خواهند آورد.

ترزیچ در پایان بازی در یک مصاحبه احساسی گفت او و بازیکنانش بیش از حد تصور همه خوشحالند و چنین لحظاتی را با هیچ پولی نمی‌شود خرید.

بیش از حد تصور خوشحالیم

ما از عملکرد خود در بازی امروز خیلی راضی هستیم و از این برد بیش از حدی که تصور کنید خوشحالیم. خیلی از بازیکن‌های ما امروز فراتر از حداکثر توان‌شان بازی کردند. ولی هنوز یک قدم دیگر باقی مانده که باید برداریم. بعد از آن اجازه داریم همه احساسات‌مان را به نمایش بگذاریم. چه احساس غرور و شادی و چه … هر چه! ولی کارمان هنوز تمام نشده.

فکرش را بکنید از کجا به کجا رسیدیم!

ما هفته آینده مقابل ماینتس بازی می‌کنیم و با یک پیروزی قهرمان می‌شویم. فکرش را بکنید ما از کجا به کجا رسیدیم می‌بینید که کار بزرگی کرده‌ایم.

قهرمانی برای همیشه در ذهن دورتموندی‌ها خواهد ماند

فصل به هر حال تمام شد. هفت روز دیگر شاهد پایان این فصل هستیم. معتقدم این یکی از بهترین فصل‌های دورتموند بوده و اگر با قهرمانی تمام شود برای همیشه در ذهن همه دورتموندی‌ها ماندگار خواهد شد.

بازیکنان ما همه پولدارند ولی این لحظه را با هیچ پولی نمی‌شود خرید

بچه‌های ما همه پول‌های خوبی درمی‌آورند و می‌توانند هر چه دل‌شان می‌خواهد بخرند: ماشین جدید، خانه جدید، تعطیلات جدید. ولی هیچکس نمی‌تواند این لحظه را بخرد. ما می‌دانیم چه لحظه بی‌نظیری را تجربه می‌کنیم.

لذت قهرمانی جشن گرفتن با هواداران است

برای رسیدن به اینجا خیلی سختی کشیدیم. چند سال است که داریم عرق می‌ریزیم و تلاش می‌کنیم. حالا زمان درو کردن محصول است. باید در خانه خودمان، در استادیوم خودمان، قدم آخر را با هواداران محکم برداریم و بالاخره جام قهرمانی را به دورتموند برگردانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *