بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیشنهاد جدی ستاره بارسلونا ؛ مسی را برگردانید!

لواندوفسکی : قطعاً می توانیم از مسی استفاده کنیم و من هم دوست دارم با او بازی کنم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱:۱۵

رابرت لواندوفسکی مدعی شد که از بازگشت لیونل مسی به بارسلونا استقبال می کند و دوست دارد شایعات به حقیقت تبدیل شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رابرت لواندوفسکی موضع خود درباره موضوع جذب لیونل مسی را با بیان این‌که می‌خواهد با لیونل مسی هم‌بازی شود مشخص کرد. این مهاجم لهستانی 12 ماه پس از این‌که مسی از بارسلونا جدا شد و در تابستان 2022 از بایرن مونیخ به ورزشگاه نیوکمپ آمد. مسی در حال نزدیک شدن به پایان قرارداد خود با تیم فرانسوی است و این به آن معنی است که می‌تواند با قراردادی آزاد پاری سن ژرمن را ترک کند. گمانه زنی های بسیاری راجع به آینده مسی وجود دارد که نشان از احتمال بازگشت او به بارسلونا دارد و لواندوفسکی هم از آن دسته افرادی است که امیدوار است شایعات به واقعیت بپیوندند.

لواندوفسکی درباره این انتقال که مدت هاست تیتر اخبار سراسر دنیا بوده گفت:

” من می‌خواهم که اینجا در بارسلونا با مسی بازی کنم. او در سال های اخیر سبک بازی خود را تغییر داده، بازی با بازیکنانی مثل او که به این اندازه این بازی را درک می‌کنند آسان تر است.”

مسی و لواندوفسکی هردو از 30 سالگی خود عبور کرده اند اما هیچ‌کدام نشانی از کند شدن بروز نداده اند و می‌توانند ترکیب ترسناکی را با هم تشکیل بدهند، لواندوفسکی افزود:

“سبک بازی مسی در سال های اخیر تکامل یافته است. او حالا متفاوت فکر می‌کند و جایگیری اش در زمین هم فرق کرده است.  او درک خاصی از بازی دارد و ما قطعا می‌توانیم از آن استفاده کنیم. من او را کجای ترکیب قرار خواهم داد؟ این سوال را باید از ژاوی بپرسید.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *