بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیروزی سخت یاران مسی ؛ قهرمانی نزدیک است + عکس

پاری سن ژرمن با پیروزی 2 بر یک مقابل اوسر به قهرمانی در لیگ فرانسه نزدیک شد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۰:۲۸
پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن در شب درخشش دوباره کیلیان امباپه موفق شد تیم قعر جدولی اوسر را دو بر یک شکست دهد و به قهرمانی در لیگ فرانسه نزدیک تر شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پاری سن ژرمن در آخرین بازی هفته سی‌و‌ششم لیگ یک فرانسه میهمان اوسر بود و موفق شد این تیم را نتیجه 2-1 شکست دهد. شاگردان کریستوف گالیته با کسب این برد در فاصله دو هفته تا پایان مسابقات تقریبا قهرمانی خود را قطعی کردند.

پاریس کار را هجومی شروع کرد و موفق شد زیر 10 دقیقه 2 گل به اوسر بزند؛ کیلیان امباپه، ملی پوش فرانسوی پاریس زننده هر 2 گل بود تا به صدر جدول گلزنان لیگ یک فرانسه برگردد. فابین رویز در دقیقه 6 با یک پاس در عمق امباپه را داخل محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد. ستاره پاری سن ژرمن با یک حرکت تکنیکی زیبا دو مدافع حریف را از پیش رو برداشته و یک ضربه کات دار به گوشه دروازه اوسر فرستاد تا نتیجه را 1-0 کند.

پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن

روی یک توپ گیری در میانه میدان لیونل مسی توپ را پشت محوطه جریمه به امباپه رساند تا این بازیکن در دقیقه 8 با شوت کات داری دیگر دروازه میزبان را باز کرده و اختلاف را به دو گل برساند. راولوسون در دقیقعه 38 با یک والی زیبا شانس این را داشت تا دروازه پاریس را باز کند اما ضربه او با وجود عبور از کنار دستان دوناروما به تیر دروازه برخورد کرد. پاریس در دقایق پایانی دوباره برتری خود را به حریف دیکته کرد تا با برتری 2-0 راهی رختکن شود.

پاری سن ژرمن

نیمه دوم با بازی تهاجمی میزبان شروع شد و این تیم در دقیقه 50 توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. این گل را سینایوکو روی پاس دا کاستا به ثمر رساند تا زنگ خطر برای شاگردان گالتیه به صدا در بیاید. پاریس کم کم دوباره جلو کشید و در دقیقه 58 روی پاس مسی و ضربه امباپه در موقعیت تک به تک می توانست به گل سوم برسد اما درخشش دروازه بان اوسر مانع از این کار شد.

پاری سن ژرمن اوسر

در دقایق پایانی تیم میزبان با حمایت قابل توجه هواداران خود دوباره چهره ای تهاجمی به خود گرفت تا گل تساوی را به ثمر برساند با این وجود با درخشش جانلوئیجی دوناروما این اتفاق رخ نداد و پاریس با کنترل دقایق باقی مانده توانست با برتری 2-1 به کار خود پایان دهد. شاگردان گالتیه با 6 امتیاز بیشتر نسبت به لانس در فاصله دو هفته تا پایان مسابقات قهرمانی خود را تقریبا قطعی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *