بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جنجال های ناتمام ستاره رئال ؛ باخت، فحش و اخراج! + عکس

وینیسیوس جونیور در شب باخت رئال مادرید شب پرتنشی را به همراه اخراج سپری کرد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۰:۲۱
رئال مادرید

وینیسیوس جونیور در شب باخت رئال مادرید مثل همیشه به سبب توهین های نژادپرستانه شب پرتنشی را به همراه اخراج سپری کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید در یکی از بازی‌های هفته سی و پنجم لالیگا مقابل والنسیا با نتیجه 1-0 شکست خورد تا موجبات بقای تیم میزبان فراهم شود. در جریان این دیدار وینیسیوس جونیور لحظاتی پرتنش را پشت سر گذاشته و در نهایت نیز در آخرین دقایق کار به دلیل سیلی زدن به بازیکن حریف اخراج شد. او از همان دقایق ابتدایی بازی مورد هجمه بازیکنان و هواداران میزبان قرار داشت و هزاران نفر در ورزشگاه مستایا این بازیکن را با شعارهای نژادپرستانه خود مورد آزار قرار دادند.

وینیسیوس که از جنگ روانی بازیکنان داخل زمین و شعارهایی که هر لحظه بیشتر می‌شد به ستوه آمده بود در لحظاتی از بازی به سمت داور رفته و با نشان دادن گروهی که منبع اصلی شعارها بودند تهدید کرد که در صورت ادامه این روند بازی نخواهد کرد. ستاره برزیلی رئال مادرید وقتی بی‌توجهی داور را دید با عصبانیت به سمت هواداران حریف رفته و برای لحظاتی با آنها درگیر شد و سپس به درخواست کارلو آنچلوتی دست از اعتراض و گلایه برداشت. هجمه روی وینیسیوس اما تا آخرین لحظات ادامه داشت و در نهایت نیز به اخراج او از زمین بازی انجامید.

در هفتمین دقیقه از وقت‌های اضافه بود که یک درگیری بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد که وینیسیوس در مرکز آن قرار داشت. بازیکنان والنسیا مهاجم رئال را احاطه کرده و به نظر می‌رسید که قصد دارند او را خفه کنند. آنها سعی داشتند آخرین تلاش خود برای آزار دادن وینیسیوس را هم انجام دهند و در این کار نیز موفق بودند.

پس از اعلام ضربه کرنر به سود رئال مادرید ، وینیسیوس سعی داشت توپ که به زمین برگشته بود را دریافت کرده و ضربه کرنر را بزند که با مدافع حریف برای دریافت آن وارد چالش شد. مامارداشویلی وارد این چالش شد و سپس تمامی بازیکنان 2 تیم سعی داشتند که معرکه را آرام کنند که وینیسیوس با دست راستش به صورت بازیکن حریف ضربه زد. این صحنه توسط داور بررسی شد و سپس دومین کارت زرد وینیسیوس در این بازی به او نشان داده شد تا از زمین بازی اخراج شود.

وینی که به مرز انفجار رسیده بود با دست یک ضربه به صورت هوگو دورو زد که از چشم داور دور نماند و کارت قرمز را برای او به همراه داشت؛ ستاره برزیلی رئال که از تصمیم داور شگفت‌زده شده بود در میان سوت و شعارهای رکیک هواداران میزبان زمین را ترک کرد. او پیش از خروج از زمین عدد 2 را با دست نشان داد که به سقوط احتمالی والنسیا به لالیگا دو اشاره داشت؛ البته این اتفاق با پیروزی امروز خفاش‌ها رخ نداد و آنها تا رده سیزدهم صعود کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *