بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پورعلی گنجی و جدایی از پرسپولیس ؟

واکنش مرتضی پورعلی‌گنجی به احتمال جدایی از پرسپولیس

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۲۲:۲۱
مرتضی پورعلی‌گنجی

آیا مرتضی پورعلی‌گنجی فصل آینده هم در پرسپولیس بازی خواهد کرد؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی پورعلی‌گنجی یکی از موثرترین خریدهای فصل پرسپولیس بود که در اولین فصل حضورش در این تیم توانست در کنار سایر قرمزها جام قهرمانی را بالا ببرد.

زوج او و گئورگی گولسیانی یکی از نقاط قوت تیم یحیی گل‌محمدی در این فصل بودند که توانستند به همراه علیرضا بیرانوند پرسپولیس را صاحب قویترین خط دفاعی لیگ کنند.

در شرایطی که چند ماه قبل شایعاتی درباره احتمال جدایی پورعلی‌گنجی از پرسپولیس مطرح و خیلی زود این مساله تکذیب شد، حالا و با توجه به اینکه قرارداد او با پرسپولیس در پایان مسابقات جام حذفی تمام خواهد شد، دوباره اخباری درباره رفتن او به گوش می‌رسد به خصوص آنکه بر اساس اخبار غیررسمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده ممکن است به پرسپولیس برگردند.

مدافع قرمزها در مصاحبه‌ای که با یکی از روزنامه‌های چاپ امروز داشته، درباره آینده‌اش در پرسپولیس گفته است:

“قرارداد دارم و تمرکزم روی جام حذفی است. علاقه هم ندارم دیگر در این مورد حرف بزنم. فعلاً می‌مانم و همان‌طور که نشان دادم با جان و دل برای پرسپولیس بازی می‌کنم.”

این مدافع که بند فسخ 250 هزار دلاری در قراردادش دارد، حرفهایش را اینگونه تکمیل کرده است:

” من زندگی‌ام را در این فوتبال گذاشتم اما هرگز تعهدم را زیر پا نگذاشتم. تا وقتی که برای پرسپولیس، چه یک ساعت، چه یک سال و چه 10 سال دیگر بازی کنم، جانم را هم می‌دهم. من یک سال دیگر قرارداد دارم و تمام هدفم این است که بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *